اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان تاکید کرد

لزوم نظارت بر اقدامات شهرداری زنجان

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر زنجان با اشاره به نواقص موجود در کارهای انجام شده در حوزه عمران شهری گفت: باید بر انجام درست کارها نظارت شود.

لزوم نظارت بر اقدامات شهرداری زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود رضا خوشنام  بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان گفت: هر مسئولی که با شورا ارتباط داشته باشد می‌تواند از ظرفیت‌های آن برای پیشبرد حوزه مدیریتی خود استفاده کند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه شهری افزود: شهرداری به بیش از 2 هزار نفر حقوق می‌دهد در حالی که مشکلات شهری حل نمی‌شود.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه شهرداری اقدام به پرداخت اضافه کاری می‌کند، تصریح کرد: چه کسی نظارت می‌کند که این اضافه کاری برای انجام چه کاری پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در انجام کارها فرصت سوزی می‌شود، ادامه داد: بر اساس آئین‌نامه معاملات بلافاصله بعد از امضا باید امور حفاری و ترمیم انجام شود.

خوشنام از تحقق نیافتن وعده‌های شهرداری در حوزه عمران خبر داد و گفت: در سال گذشته باید سطح خیابان‌های شهدا، آزادگان، کوی الهیه و کوی فرهنگ آسفالت می‌شد که انجام نشده است.

وی از وارد شدن خسارت به درختان بعد از بارش 27 اسفند ماه خبر داد و گفت: این آسیب به دلیل هرس نشدن به موقع درختان وارد شده است.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به تاکید رئیس جمهور در دور سوم سفر برای تغییر چهره شهر زنجان ادامه داد: کار قابل توجهی در این امور انجام نشده است.

وی تاکید کرد: تعارف در امور شهری نتیجه ندارد و موجب افزایش مشکلات می‌شود.

در ادامه جلسه دیگر عضو شورای شهر زنجان با اشاره به حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در جلسه اظهار کرد: با توجه به تربیت دانش‌آموزان به صورت حافظه محور، آیا کانون اقداماتی برای آموزش فلسفه برای کودکان انجام داده است.

کاظم افشارچی با اشاره به لزوم آموزش عفاف برای کودکان تصریح کرد: این امور از کودکی باید به آنها آموزش داده شود تا در دوران جوانی تبدیل به حفظ حجاب شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول