اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد:

طلب وصول نشدن 10 میلیارد تومانی شهرداری زنجان از دستگاه‌ها

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در حال حاضر شهرداری زنجان از دستگاه‌های مختلف 10 میلیارد تومان طلب دارد که تاکنون ریالی وصول نشده است.

طلب وصول نشدن 10 میلیارد تومانی شهرداری زنجان از دستگاه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صادق کریمی عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه دستگاه‌های دولتی خود را ملزم نمی‌کنند که در هنگام ساخت و ساز از شهرداری پروانه ساخت دریافت کنند، اظهار داشت: شرایطی به وجود امده که دستگاه‌ها خود سرانه اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و این در حالی است که افراد عادی برای ساخت و ساز به همه ضوابط پایبند هستند.
وی با بیان اینکه شهرداری هزینه‌های کلانی دارد که باید پرداخت شود، افزود: بانک مسکن تا به حال از بدهی خود ریالی برای شهرداری پرداخت نکرده است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به فعالیت نیروی انتظامی و ارتش در از بزرگ‌راه‌ گفت: همه افراد موظف هستند که در هنگام ساخت و ساز عوارض بپردازند ولی ادارات به این ضوایط پایبند نیستند به عنوان مثال نیروی انتظامی بدون اخذ مجوز مرکزی را در کنار بزرگ راه احداث کرده که به طور مستقیم به بزرگ راه باز می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: طبق قانون راهنمایی رانندگی موظف است تا 70 درصد جریمه‌ها را به حساب شهرداری بریزد که تاکنون ریالی به حساب شهرداری نریخته است.
در ادامه این جلسه یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه ساخت و سازها مهندسان ناظر در اجرای نقشه ساختمانی دقت کنند، خاطر نشان کرد: متاسفانه در تغییر کاربری در زنجان بیشترین تخلفات صورت می‌گیرد و مردم از پارکینگ‌ها به عنوان محل مسکونی استفاده می‌کنند.
امام‌علی دادخواه تصریح کرد: در ساخت و سازها توسعه عمومی شهر مد نظر قرار گیرد.
همچنین در ادامه یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه دیدگاه شورا باید جمعی باشد، افزود: باید دیدگاه شورای شهر در هر زمان به مسائل فرهنگی و اجتماعی علاوه بر جمعی بودن مثبت باشد.
فریدون اصفهانیان با بیان اینکه در بعضی موارد در ایجاد ارتباط در شورا دچار مشکل می‌شود، خاطر نشان کرد: دیدگاه اعضای شورا اگر فقط عمرانی باشد سایر مسائل از جمله فرهنگی و ورزشی در آن دیده نشود جامعه در بخش‌های دیگر دچار مشکل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم و مسئولان از وظایف شوراها آگاهی ندارند و این اعضای شورا را دچار مشکل می‌کند، تصریح کرد: تعاملی که ایجاد می‌شود نیز نباید از نوع دخالت باشد تعامل فقط باید در راستای توسعه باشد.
یکی دیگر از اعضای شورای شهر زنجان نیز در این ادامه جلسه گفت: در حال حاضر همه درآمد شهرداری زنجان صرف پرداخت حقوق کارکنان شهرداری می‌شود که باید فکری به این مساله صورت گیرد.
مسعود رضا خوشنام خاطر نشان کرد: در ماه 3 میلیارد تومان به کارکنان شهرداری حقوق پرداخت می‌شود و این میزان پرداخت هزینه موجب می‌شود تا شهرداری از پرداختن به  سایر خدمات باز بماند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول