اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

شورای شهر از شهرداری زنجان حمایت نمی‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: شهردار زنجان با همه توان و صداقت در شهرداری تلاش می‌کند، اما شورای شهر به نحو مطلوبی از فعالیت‌های شهرداری حمایت نمی‌کند.

شورای شهر از شهرداری زنجان حمایت نمی‌کند
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در جلسه دیدار اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار داشت: اگر نگاه مدیران به وظایف تعریف شده باشد، هیچ‌ کاری پیش نرفته و فعالیت‌های استان به نحو مطلوبی انجام نمی‌شود.
وی افزود: باید فعالیت‌هایی استان با نگاه انقلابی انجام شود تا همه فعالیت‌های استان به نحو مطلوبی انجام شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه خیلی از فعالیت‌های کشور قبل از دولت نهم بر روی زمین مانده بود و هیچ دولتی این فعالیت‌ها با وجود اینکه در برخی موارد قانون مکلف به اجرای برنامه‌های مختلف می‌کرد به دلیل سختی کار انجام نمی‌شد، افزود: بسیاری از پروژه‌های بزرگ مدت‌های طولانی در انتظار انجام می‌ماند.
وی یادآور شد: ضروری است فعالیت‌ها با رویکرد و نگاهی از روی وظیفه شهروند انقلابی در استان انجام شود تا شاهد ثمرات آن برای مردم باشیم، چرا که تنها با این رویکرد توسعه بخش‌های مختلف حاصل می‌شود.
رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه هیچ پروژه‌ای از دولت‌های گذشته باقی نمانده است که در استان تعیین تکلیف نشده باشد، افزود: توقع مردم فعالیت در حوزه‌های مختلف و رسیدگی به امور آنهاست.
وی با بیان اینکه هفت سال قبل کل اعتبارات استان 209 میلیارد تومان بود، افزود: این میزان در دولت نهم و دهم به یک هزار و 248 میلیارد تومان افزایش یافته است که این رقم قابل مقایسه با گذشته نیست.
استاندار زنجان تصریح کرد: فضای حاکم بر کشور فضای مطلوبی را برای فعالیت به وجود آورده است که باید به طبع آن از این فضا برای توسعه استان بیشتر استفاده شود و نباید با دعوا کردن، خنثی کردن توان همدیگر و زیرآبی رفتن و توجه به پست و مقام خدمت به مردم را فراموش کنیم.
وی ادامه داد: خیلی از موارد متاسفم می‌شوم وقتی عملکردی را در فضای استان مشاهده می‌کنم که فضای کار و خدمت به مردم را به بیراهه کشانده و قضاوت مردم را نسبت به برخی فعالیت‌ها از سوی برخی افراد دچار تردید می‌کند.
استاندار زنجان گفت: باید از فضای توسعه استان به نحوی استفاده شود تا مردم در عمل فعالیت‌ها و خدمات را مشاهده کرده و صداقت مسئولان را در راستای خدمت‌رسانی به عینه مشاهده کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم همه اعمال و رفتار مسئولان را می‌بینند و هیچ یک از رفتارهای ناشایست آنها را نادیده نمی‌گیرند.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه از ظرفیت استان در راستای توجه به توسعه استفاده نمی‌شود، افزود: شهردار زنجان با همه توان و صداقت در شهرداری تلاش می‌کند، اما شورای شهر به نحو مطلوبی از فعالیت‌های شهرداری حمایت نمی‌کند.
وی با اشاره به اینکه شهردار در خط مقدم انجام فعالیت‌ها قرار دارد، بیان کرد: وظیفه شورای شهر است که با حمایت‌های خود شهرداری را در انجام مسئولیت‌ها یاری کند.
استاندار زنجان یادآور شد: 160 پروژه عمران شهری در ستاد عمران شهری استان پیش‌بینی شده است که ضروری است، این پروژه‌ها به نحو مطلوبی در استان پیاده شود تا شاهد تغییر چهره مبلمان شهری باشیم.
وی با بیان اینکه فضای کار گروهی در برخی افراد وجود ندارد، افزود: با همدلی و فعالیت‌های گروهی مجموعه‌ای  بی‌نظیر شکل می‌گیرد و در غیر این صورت نمی‌توان از فضاهای موجود جامعه به نحو مطلوبی استفاده کرد.
رئوفی‌نژاد تصریح کرد: اگر از فضاهای به وجود آمده در راستای خدمت به مردم بیشتر استفاده می‌شد فعالیت‌های زیادی از نظر سرعت و وسعت در استان تحقق می‌یافت که باید این فضا در برخی از مسئولان حاکم شود.
وی متذکر شد: ضرورتی ندارد مردم به دلیل عدم توجه مسئولان به فعالیت‌های استان متضرر شده و یا حق آنان تضییع شود.
استاندار زنجان بر ضرورت توجه به کار گروهی و داشتن روحیه جمعی در کار تاکید کرد و افزود: فعالیت‌های هر حوزه در سایه کار گروهی و روحیه جمعی به نحو مطلوبی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه نباید بگذاریم کوچکترین حقی از مردم ضایع شود، خاطرنشان کرد: مردم مسئولان را همانند کسی که بر بالای سن ایستاده به دقت می‌بینند و همه فعالیت‌های دولت بر آنان آشکار است، پس باید به گونه‌ای رفتارها مورد رضایت مردم بوده و همه فعالیت‌ها صادقانه انجام شود.
رئوفی‌نژاد کار برای مردم را خدمت به نظام عنوان کرد و گفت: باید تا لحظه آخری که در سمت خود هستیم با همه تلاش در راستای حل مشکلات استان و مردم گام برداشته و مشکلات را برطرف کنیم.
وی خواستار تشکیل جلسه‌ای با حضور همه اعضای شورای اسلامی شهر زنجان شد تا همه موارد به اعضای شورا تبیین شده و گله‌مندی‌های استان به گوش آنان برسد.
استاندار زنجان گفت: باید همه مسئولان در راستای انجام فعالیت‌های استان در گام توسعه بیشتر فعالیت کرده و قدر فرصتی که به برکت دولت نهم و دهیم در کشور ایجاد شده است را برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم بدانند.
وی توجه به عمران شهری را از برنامه‌های جدی و قوی استان در راستای تغییر سیمای شهر زنجان با تاکیدات رئیس جمهور برشمرد و خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید در این راستا همکاری کنند تا شرمنده مردم نشویم.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول