اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهردار زنجان:

برون سپاری امور از اولویت‌های شهرداری زنجان است

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردار زنجان برون سپاری امور شهری را از اولویت‌های سال جاری شهرداری زنجان اعلام کرد.

برون سپاری امور از اولویت‌های شهرداری زنجان است

غلامحسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان امور قابل واگذاری به بخش خصوصی را شامل جمع آوری زباله و تفکیک و حمل آن، امور فضای سبز در قالب نگهداری و توسعه آن، نگهبانی و برخی امور اجرائی عنوان کرد.

وی بازیافت و کنترل نخاله‌های ساختمانی را تنها امور شهری اعلام کرد که در سال گذشته به بخش خصوصی واگذار شده است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان کنترل وضعیت نخاله‌های ساختمانی را برای جلوگیری از تراکم آنها در کنار خیابان و همچنین انباشت آنها در محل‌های نامناسب از وظایف بخشی عنوان کرد که مسئولیت این امر را پذیرفته است.

وی با اشاره به معین شدن محلی خاص برای جمع آوری نخاله‌های ساختمانی تصریح کرد: محلی در قره‌داغ زنجان که در دو کیلومتری جاده بیجار قرار دارد، برای این کار در نظر گرفته شده است.

احمدی با بیان اینکه 82.5 درصد از اتوبوس‌های فعال در شهر به بخش خصوصی واگذار شده است، اضافه کرد: خصوصی کردن باقیمانده اتوبوس‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی از برنامه شهرداری برای خرید خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین برای جمع آوری زباله، برف روبی، شستشوی معابر شهری و جداول خبر داد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان دلیل اقدام شهرداری برای خرید خودروها را مستهلک شدن خودروهای موجود عنوان کرد و گفت: هزینه بسیاری از خودروها بیشتر از کارکرد آنها شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه شهرداری به کارتی شدن اتوبوس‌های شهری اشاره و اضافه کرد: مقدمات این برنامه که از سال گذشته آغاز شده است در سوم خرداد ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدی مهم‌ترین برنامه شهرداری را در حمل و نقل برون شهری احداث کارواش، تعویض روغنی و همچنین بهره‌برداری از جایگاه سوخت گازوئیل برای اتوبوس‌های برون شهری دانست و افزود: احداث این جایگاه موجب جلوگیری از تردد اتوبوس‌ها در خیابان‌های داخل شهر شده، ضمن اینکه بهانه رانندگان این اتوبوس‌ها برای پارک در سطح شهر از آنها گرفته می‌شود.

وی از درخواست برای تخصیص تاکسی‌های جدید به شهر زنجان خبر داد و گفت: اگر تاکسی‌های جدید به شهر زنجان تخصیص یابد، می‌توان از آنها برای پوشش برخی شهرک‌های اقماری استفاده کرد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با اشاره به خرید سه دستگاه آمبولانس برای بهشت زهرای زنجان اضافه کرد: مسئولان این آمبولانس‌ها را تا پایان هفته تحویل می‌گیرند.

وی تاکید کرد: تکمیل سردخانه 400 نفری بهشت زهرای زنجان برای موارد اضطراری از دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان است.

احمدی تکمیل ایستگاه شماره یک و احداث دو ایستگاه دیگر در شهرک‌های الهیه و اندیشه را از برنامه‌های سال جاری سازمان آتش نشانی اعلام کرد.

انتهای پیام/و10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول