اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان خبر داد:

10 برابر شدن کمک به شهرداری‌ها در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اقتصاد ودارایی استان زنجان گفت: امسال اعتبارات کمک شده به شهرداری های استان زنجان 10 برابر شده است.

10 برابر شدن کمک به شهرداری‌ها در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل فلاح عصر امروز در نشست شهرداری‌ها در استانداری اظهار داشت: اعتبارات اراضی در بحث عمران شهری در استان زنجان قریب به 100 میلیارد تومان است.
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر در استان زنجان در زمینه مالیات بر ارزش افزوده ستاد بودجه تشکیل شده است.
وی افزود: این ستاد ماهانه تشکیل شده و اقدامات انجام شده و اقداماتی را که مقرر است انجام شود، را مورد بررسی قرار می‌دهد.
فلاح یادآور شد: میزان اعتباری که برای شش ماهه نخست شهرداری‌ها در نظر گرفته شده بود به‌صورت کامل پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: رقم ابلاغ شده از سوی استانداری به شهرداری‌ها در سطح کشوری بی‌نظیر است.
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان با بیان اینکه میزان اعتبار و کمک اختصاص یافته به شهرداری‌های استان زنجان در حد قابل قبولی قرار دارد، ادامه داد: شهرداری‌ها باید اقدامات لازم را در خصوص استفاده بهتر از این اعتبارات انجام دهند.
وی با بیان اینکه برخی از شهرداری‌ها اعتبار اختصاص یافته را به صورت کامل جذب نکرده‌اند، اضافه کرد: در برخی از موارد مشاهده می‌شود که شهرداری‌ها حتی 50 درصد اعتبار ابلاغ شده را نیز جذب نکرده‌اند.
فلاح تاکید کرد: از این پس اعتبار موردنیاز شهرداری‌ها بر اساس جذب آنها صورت می‌گیرد، تا شهرداری‌هایی که استفاده بهتری از اعتبارات می‌کنند به جذب اعتبار بیشتری کنند.
وی با بیان اینکه میزان جذب اعتبار توسط شهرداری‌ها به‌صورت ماهانه کنترل می‌شود، ادامه داد: این کار به منظور بررسی بیشتر و مشخص شدن اینکه کدام یک از شهرداری‌ها بهتر به جذب اعتبار مشخص پرداخته‌‌اند، صورت می‌گیرد.
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده که شهرداری وجود دارد که توانسته 100 درصد اعتبارات ابلاغ شده را جذب کند و برخی از شهرداری ها نیز وجود دارند که به میزان بسیار کمی به جذب اعتبارات ابلاغ شده توسط دولت پرداخته‌اند.
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان تصریح کرد: ارقام و اعتبارات اعلام شده مربوط به شش ماهه نخست سال بوده و در شش ماهه نخست دوم سال ‌جاری روند اختصاص اعتبار تغییر پیدا می‌کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول