اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

قرارداد‌های کارکنان شهرداری زنجان یک‌ساله می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان با اشاره به نگرانی کارکنان با قرار داد 85 روزه شهرداری گفت: قرارداد 85 روزه قصه امروز نیست اما برای راحتی خیال از فردا کارکنان با قرارداد 85روزه شهرداری، قرارداد یک ساله بسته می‌شود.

قرارداد‌های کارکنان شهرداری زنجان یک‌ساله می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر موسوی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه امسال سرما زودتر از انتظار رسیده است، اظهار داشت: ممکن است بعضی از پروژه‌ها به دلیل بارش‌ها و کاهش دما دچار مشکلاتی شوند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر قیر موردنیاز برای پروژه‌هایی همانند جنب پروژه کیهان، رو‌به‌روی دانشگاه آزاد و جاده تهم خریداری شده و به محض مساعد شدن هوا کار ادامه اجرای پروژه‌ها از سر گرفته می‌شود، افزود: با توجه به بارش‌ها و کاهش دما آسفالت و روکش خیابان‌ها خیلی مشکل ندارند و می‌توان تا زمانی که هوا خیلی سرد نشده به آسفالت و روکش خیابان‌ها پرداخت.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه شهرداری تلاش می‌کند تا قبل از رسیدن سرمای شدید خیلی از پروژه‌ها را انجام دهد، خاطرنشان کرد: در بحث پل ورودی جاده بیجار با توجه به اینکه این پروژه مشکل ترافیک دارد، ولی پروژه از روند اجرایی مناسبی برخوردار بوده و در حال حاضر پیشرفت خوبی دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر پیمانکار پل ورودی جاده بیجار برای تسریع کارها سعی دارد در روز چهار تا شمع‌گذاری انجام دهد، یادآور شد: اگر قرار است تا مشکل ترافیکی پل ورودی جاده بیجار برای همیشه حل شود باید به طور ریشه‌ای با مشکلات این طرح برخورد شود.
موسوی به ورود خودروهای سنگین در محل اجرای پل بیجار اشاره کرد و گفت: رانندگان همکاری لازم را نداشته و با خودروهای سنگین در این محل رفت و آمد می‌کنند.
شهردار زنجان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا قبل از رسیدن سرمای شدید پایه‌های پل بیجار ساخته شوند.
وی با اشاره به محور اراضی پایین‌کوه خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توافق صورت گرفته بین شهرداری و شرکت جهاد نصر مقرر شده که این شرکت نسبت به اجرای پروژه اقدام کند.
موسوی با اشاره به آبی که از برخی خانه‌های خیابان‌های کوی فرهنگ و درمانگاه به دلیل بارش‌های اخیر بیرون آمده است، یادآور شد: این مشکل در حیطه وظایف شهرداری نبوده و باید به دست آب منطقه‌ای و یا آب و فاضلاب حل شود.
شهردار زنجان گفت: در سال گذشته شهرداری در خیابان درمانگاه با کندن نواری به عمق شش متر و حفر چاه در کنار پمپ بنزین در زمینه بالا آمدن آب تلاش کرد اما در این زمینه به نتیجه‌ای نرسید.
در ادامه این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بسیاری از شهروندان از روند کند اجرای پروژه‌های شهرداری به ویژه پروژه پل امام حسین گله‌مند هستند، ادامه داد: تسریع در روند اجرا توسط پیمانکار پروژه پل امام حسین و نظارت شهرداری به این پروژه ضروری است تا شهروندان فکر نکنند سستی در کار وجود دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول