اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال مالی گذشته انجام شده است

تخصیص 87 میلیارد اعتبار به شهرداری‌های استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: در سال گذشته از منابع مختلف 87 میلیارد تومان به شهرداری‌های استان زنجان اختصاص یافته است.

تخصیص 87 میلیارد اعتبار به شهرداری‌های استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌‌اکبر کریمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال گذشته در پروژه‌های عمران شهری جهشی عمل شده است، اظهار داشت: در سال گذشته 246 پروژه برای عمران شهرهای استان زنجان تعریف شده است.

وی به اختصاص اعتبار ویژه 40 میلیارد تومانی به پروژه‌های عمرانی شهرها اشاره کرد و افزود: شهرداری‌ها تا پایان سال مالی که تیر ماه سال 91جاری است فرصت هزینه کردن مبالغ مصوب شده را دارند.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به تزریق اعتبار از منابع مالی مختلف به شهرداری‌ها اضافه کرد: اعتبارات اختصاص یافته به شهرداری‌ها از منابع مالی ارزش افزوده، شاخص‌های فرهنگی، مدیریت بحران و سایر منابع در مجموع 87 میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های تدوین شده برای پروژه‌های عمرانی استان زنجان به صورت دو ساله است و برنامه‌ها در سال جاری هم ادامه می‌یابد.

کریمی دیگر برنامه پیش روی عمران شهری استان زنجان را پیگیری آسفالت خیابان‌های شهرهای استان زنجان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: برودت هوا و همچنین گرانی قیر بر حجم آسفالت‌ریزی خیابان‌های شهرهای استان زنجان تاثیر گذاشته بود که برای جبران آن در سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول