اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد

ساماندهی 1200 هیئت مذهبی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در کشور هیئت‌های مذهبی زیادی وجود دارند و در استان قزوین نیز یک‌هزار و 200 هیئت مذهبی شناسایی شده‌ و با دریافت کد ملی در حال فعالیت هستند.

ساماندهی 1200 هیئت مذهبی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نشست خبری سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین ظهر امروز در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی در این نشست خبری اظهار کرد: شورای هیئت‌های مذهبی نیز در این رابطه با نگاه نظارتی، هدایتی و حمایتی خوب ظاهر شده است و هیئت‌های مذهبی را کنترل می‌کند.

وی با بیان اینکه مسجدنت جایگزین مناسبی برای کافی‌نت است، تصریح کرد: این طرح با قراردادن امکانات سخت‌افزاری به مساجدی که مکان مناسبی دارند، در استان قزوین کلید خورده است.

نعمت‌الهی ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان‌های آبیک سه مسجدنت، تاکستان دو مسجدنت و در البرز یک مسجدنت در حال تجهیز امکانات بوده و در شهر قزوین نیز زیرساخت‌ها آماده شده است ولی هنوز مسجدی را به عنوان مسجدنت معرفی نکرده‌ایم.

نعمت‌الهی با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یکم تیرماه با نگاه عمیق و ژرف امام خمینی (ره) و به دستور ایشان و با توجه به ضرورت شرایط فرهنگی در اوایل نهضت اسلامی تأسیس شد.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه هنر در فضای هنری کشور حرکت کرد و حوزه هنری شروع خوبی را در این عرصه داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: در حوزه‌های نشر، تبلیغ، کتابخانه دیجیتال و IT نیز سازمان تبلیغات اسلامی خدمات و فعالیت‌های خوبی را در طول این مدت ارائه داده است.

ساخت خانه عالم در روستاها

نعمت‌اللهی با اشاره به ساخت خانه عالم در روستاها  افزود: در روستاهای بالای لک‌هزار نفر یک خانه عالم برای اسکان مبلغان ساخته می‌شود.

این مسئول اعلام کرد: هر یک از این خانه‌ها حدود 20 تا 30 میلیون اعتبار نیاز دارند که با مشارکت مردم صورت می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان مبلغان به روستاها اعزام می‌شوند، تصریح کرد: یک‌هزار مبلغ در آستانه ماه مبارک رمضان به مناطق استان قزوین اعزام می‌شوند.

پایگاه‌های اوقات فراغت در تابستان

نعمت‌اللهی پیرامون اوقات فراغت جوانان در تابستان اظهار کرد: 200 پایگاه اوقات فراغت در استان قزوین پیش‌بینی شده است که اوقات فراغت حدود 10 هزار نفر از نوجوانان و جوانان استان قزوین را تأمین می‌کنند.

نوشتن قرآن کریم به دست یکی از خوشنویسان قزوینی

این مسئول خاطرنشان کرد: قرآن کریم به دست یکی از خوشنویسان قزوینی به صورت کامل نوشته می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به کانون مداحان استان قزوین گفت: 900 مداح در استان قزوین شناسایی شده‌اند و در این کانون حضور دارند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول