اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه تأکید کرد

ساماندهی اراضی بدون سند فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه بر لزوم ساماندهی اراضی بدون سند فیروزکوه با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان تأکید کرد.

ساماندهی اراضی بدون سند فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری پیش از ظهر امروز پس از دیدار با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران که برای بررسی روند انجام فعالیت‏ها به شهرستان فیروزکوه سفر کرده بود، در گفت‏وگو با خبرنگاران، دستاوردهای نشست مشترک با سیدصادق سعادتیان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران را رضایت‏بخش عنوان کرد.

وی اظهار کرد: در این نشست تأکید شد که ساماندهی هر چه سریع‏تر اراضی بدون سند در شهرستان فیروزکوه با پیگیری اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان انجام شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه افزود: اقدامات اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان فیروزکوه در سالیان اخیر در بخش‏های مختلف قابل قبول بوده و به ویژه در زمینه ساماندهی و صدور اسناد تمام اراضی ملی در شهرستان فیروزکوه فعالیت‏های ارزنده‏ای انجام شده است.

افشارنادری با تقدیر از خدمات انجام شده در زمینه صدور اسناد مسکن روستایی و رفع مشکل مسکن مهر فیروزکوه، تداوم روند خدمت‏رسانی مطلوب توسط دستگاه‏های اجرایی شهرستان فیروزکوه را به مردم خواستار شد.

وی تصریح کرد: شهرستان فیروزکوه دارای شرایط جغرافیایی خاصی است و یکی از بزرگ‏ترین شهرستان‏های استان تهران محسوب می‏شود، به همین خاطر باید به آن با دید وسیع‏تری نسبت به سایر شهرستان‏ها نگاه شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: شهر فیروزکوه جمعیتی کمتر از 25 هزار نفر دارد و این می‏طلبد تا بر اساس مقررات موجود، نسبت به ساماندهی اراضی بدون سند آن اقدامات لازم و تکمیلی انجام شود.

افشارنادری همچنین از برگزاری جلسه‏ای مشترک با حضور مسئولان شهرستان فیروزکوه و مدیران ثبت اسناد و املاک استان تهران به منظور فراهم‏سازی مقدمات ساماندهی اراضی بدون سند در این شهر در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول