اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

سامان‏دهی تنگه‌واشی نیازمند اقدام ضربتی مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه گفت: با مشخص شدن متولی تنگه‌واشی، باید در راستای ساماندهی آن به صورت ضربتی عمل کرد.

سامان‏دهی تنگه‌واشی نیازمند اقدام ضربتی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عبدالعلی استیری ظهر امروز در جلسه ساماندهی منطقه گردشگری تنگه‌واشی فیروزکوه با اشاره به تأکید بزرگان دین مبنی بر انجام تفریح سالم، اظهار کرد: فراهم کردن بستر مناسب برای تفریح سالم خانواده‏ها مستلزم برنامه‏ریزی‏های دقیق و اصولی در منطقه تنگه‌واشی است.

امام جمعه فیروزکوه بر اجرای برنامه‏های فرهنگی و ارائه طرح‏های پیشنهادی راهگشا و قابل اجرا از سوی دستگاه‏های دولتی فیروزکوه در این زمینه تأکید کرد.

استیری ادامه داد: در برخی از فصول از جمله پس از شهریورماه با توجه به پایان فصل تعطیلات تابستان و کاهش تعداد گردشگران در منطقه، باید شماری از برنامه‏ها به صورت آزمایشی در منطقه تنگه‌واشی اجرا شود.

امام جمعه فیروزکوه بیان کرد: اجرای برنامه‏های فرهنگی در تنگه‌واشی نیازمند همکاری و تعامل تمام دستگاه‏های شهرستان فیروزکوه به ویژه دستگاه‏های متولی فرهنگ است.

استیری خاطرنشان کرد:  بسیاری از مصوبات جلسه‏های قبل و سال‏های گذشته به دلیل پیگیری نکردن مسئولان ذی‏ربط مسکوت مانده است و این امر اهتمام ویژه مسئولان تمام دستگاه‏ها را برای ساماندهی منطقه تنگه واشی می‏طلبد.

امام جمعه فیروزکوه اضافه کرد: با استفاده مطلوب و بهینه از امکانات موجود می‏توان تصمیمات لازم را در شرایط فعلی به منظور ساماندهی این منطقه گردشگری اتخاذ کرد.

استیری در ادامه با اشاره به نامه 53 نهج‏البلاغه که از فرازهای این نامه به عنوان یک منشور مدیریتی یاد می‏شود، به آبادانی زمین در مرحله نخست تأکید کرد.

امام جمعه فیروزکوه افزود: در این نامه آمده است که "آباد کنید و به فکر درآمد و منفعت نباشید، چراکه با آباد کردن درآمد و سود نیز به دنبال آن حاصل خواهد شد".

استیری ادامه داد: تنها به دنبال منفعت بودن بدون آبادانی زمین، نتیجه‏ای جز خراب شدن زمین‏ها، هدر رفتن سرمایه موجود و خسران در بر نخواهد داشت.

امام جمعه فیروزکوه توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی را از  مهم‏ترین دغدغه‏های مسئولان دانست و افزود: تنها با دید مثبت و ارائه راهکارها، طرح‏ها  و برنامه‏های فرهنگی با مدیریتی واحد، ساماندهی منطقه گردشگری تنگه‌واشی میسر خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول