اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی میراث کرمان خبر داد

ساماندهی اقامت گردشگران جشنواره گل‌ محمدی لاله‌زار

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: شرایط اقامت گردشگران و بازدید‌کنندگان ششمین جشنواره گل محمدی لاله‌زار ساماندهی شده است.

ساماندهی اقامت گردشگران جشنواره گل‌ محمدی لاله‌زار

محمدمهدی افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تمام مدارس و سالن‌های ورزشی لاله‌زار بردسیر برای اسکان موقت گردشگران ششمین جشنواره گل محمدی تجهیز و آماده‌سازی شده‌اند.

وی افزود: با توجه به این که هر سال شمار بسیاری از میهمانان، شب قبل از برپایی جشنواره گل محمدی لاله‌زار به این منطقه وارد می‌شوند، تمهیدات لازم برای اسکان شبانه گردشگران اندیشیده شده است.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان داشت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با بخشداری لاله‌زار مدارس و سالن‌های ورزشی روز قبل از جشنواره آماده عرضه خدمات به گردشگران هستند.

افضلی گفت: علاوه بر مکان‌های مذکور، خانه‌های اهالی منطقه نیز در قالب خانه‌های استیجاری برای اسکان میهمانان و گردشگران جشنواره در مواقع لزوم با نظارت بخشداری و اداره‌ کل میراث فرهنگی استان کرمان مهیا شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 20 هزار نفر از جشنواره گل محمدی لاله‌زار استقبال کردند، خاطر نشان کرد: سال‌های گذشته نزدیک به 3 هزار نفر در روزهای پیش از برپایی جشنواره به منطقه وارد می‌شدند و به صورت پراکنده اسکان می‌یافتند که امسال با اتخاذ تدابیر لازم شرایط اسکان گردشگران ساماندهی شدند.

افضلی اذعان داشت: طی هماهنگی با مساجد و تکایای منطقه لاله‌زار این مکان‌‌ها به صورت شبانه‌روزی در 25 و 26 خرداد ماه آماده سرویس‌دهی هستند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول