اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

شیوه‌نامه ساماندهی امور جوانان به‌زودی ابلاغ می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تغییر شیوه‌نامه ساماندهی امور جوانان گفت: شیوه‌نامه ساماندهی امور جوانان به‌زودی ابلاغ می‌شود.

شیوه‌نامه ساماندهی امور جوانان به‌زودی ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسین معتمدنیا صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استانداری مازندران در ساری اظهار داشت: قبل از تشکیل دولت نهم همه جلسات مربوط به ساماندهی جوانان در مرکز کشور تشکیل می‌شد و جایگاه اجرایی مشخصی برای ساماندهی امور جوانان تعیین نشده بود.

وی تصریح کرد: بعد از دولت نهم و با توصیه رئیس جمهور تصمیم بر این شد که مصوبات ملی پیگیری و برای عملیاتی شدن مصوبات ستاد استانی ساماندهی امور جوانان با ریاست استانداران در همه استان‌های کشور ایجاد شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: شورای عالی جوانان تشکیل شد و برای ساماندهی امور جوانان در استان‌ها نیز تصمیم‌گیری‌های مناسبی اتخاذ شد.

این مسئول با اعلام اینکه استانداران در هر شهر رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های سال 91 ستاد جوانان به استانداران ابلاغ شد.

معتمدنیا با اعلام اینکه موضوع ساماندهی جوانان تنها مرتبط به یک قشر خاص نیست، تاکید کرد: برای ساماندهی امور جوانان نیاز به همدلی و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی در هر استان داریم.

وی ادامه داد: ساماندهی امور جوانان نباید تنها مربوط به تابستان باشد و برای ساماندهی امور جوانان با توجه به هجمه‌های زیاد دشمنان علیه جوانان باید برای همه ماه دغدغه داشته باشیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اعلام اینکه یک سوم جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: در هفته جوان کشور که از روز جوان به هفته تغییر نام داد برنامه‌های متفاوتی برای جوانان پیش‌بینی شد.

این مسئول در ادامه با اعلام اینکه برنامه‌های اوقات فراغت جوانان از اول تیر در کشور آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: سند راهبردی و سیاست‌های ساماندهی اوقات فراغت در حال تدوین است.

وی با اعلام اینکه برنامه‌های اوقات فراغت سال‌های گذشته دارای اشکالاتی بود، ادامه داد: در سال جدید همه برنامه‌های اوقات فراغت هدفدار و با رویکرد کاهش نگرانی خانواده‌ها پیگیری می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تغییر شیوه‌نامه ساماندهی امور جوانان گفت: شیوه‌نامه ساماندهی امور جوانان در اختیار استانداران قرار می‌گیرد تا به دستگاه‌های اجرایی در هر استان ابلاغ شود.

معتمدنیا با اعلام اینکه بسیاری از خانواده‌ها اطلاعی از برنامه‌های اوقات فراغت ندارند، متذکر شد: قبل از شروع برنامه‌های اوقات فراغت دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های در دست اجرا برای تابستان 91، جوانان را در قالب نمایشگاهی در سراسر استان‌های کشور برپا می‌کنند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: بودجه برپایی نمایشگاه پیش‌بینی شد و میزان بودجه پیش‌بینی شده برای برپایی نمایشگاه ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول