اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خبر داد

برتری کرمانشاه در اعزام و ساماندهی مبلغان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در اعزام و ساماندهی مبلغان جزو سه استان برتر کشور است.

برتری کرمانشاه در اعزام و ساماندهی مبلغان

 حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اول تیرماه سالروز صدور فرمان امام‌خمینی(ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: اول تیر‌ماه روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی است.

قبادی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی برای ترویج معرفت‌ها، ترغیب و تشویق به انجام آن و دوری کردن از محرمات‌، گناهان و تشویق مردم به ترک آنها به فرمان بینانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال 60 تاسیس شد.

وی با اشاره به اهداف سازمان تبلیغات اسلامی افزود: ساماندهی امور مبلغان، نهادنیه کردن امر تبلیغ، احیا و اشاعه اندیشه‌های ناب اسلام در همه زمینه‌ها مورد نیاز و تقویت روح عبودیت الهی و ترویج اخلاق اسلامی در بین مردم به‌ویژه نسل جوان دفاع از اصول و چهار چوب اسلام از جمله از اهداف سازمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گسترش کمی و کیفی تبلیغات دینی با محوریت مسئولیت مردم و نهادهای مردمی، برانگیختگی و تحریک احساس مسئولیت عمومی در قبال اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهداف مهم تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال‌های اخیر اداره‌کل استان موفقیت‌هایی را در زمینه ساماندهی مبلغان، گسترش احداث خانه‌ها عالم و مساجد، تقویت برنامه‌های فرهنگی و مساجد کسب کرده است.

قبادی استان کرمانشاه را در اعزام و ساماندهی مبلغان جزو سه استان برتر کشور معرفی کرد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت: در ایام محرم، رمضان و دهه صفر مبلغانی را به نقاط مختلف استان به‌خصوص روستاها با هدف گسترش و اشاعه اندیشه‌های اسلامی اعزام می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول