اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل سیستان‌وبلوچستان خبر داد

ساماندهی 123 مسیر حمل و نقل روستایی در سیستان‌و‌بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سیستان‌وبلوچستان گفت: تا پایان سال‌جاری 123 مسیر مصوب در بخش حمل و نقل روستایی در سیستان‌و‌بلوچستان ساماندهی می‌شود.

ساماندهی 123 مسیر حمل و نقل روستایی در سیستان‌و‌بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل پایانه‌های سیستان‌و‌بلوچستان، علیرضا مجرد اظهار داشت: شیوه‌نامه اجرایی سامانه حمل و نقل روستایی و ساماندهی حمل و نقل مسافر و بار، سبک روستایی در استان تدوین شده است.

وی افزود: تهیه و بازنگری بانک اطلاعات جامع حمل و نقل مسافر روستایی در حال انجام است و این طرح شامل شناسایی مرکز پرجمعیت روستایی، نیازسنجی ناوگان و دفاتر حمل و نقل و ساماندهی رانندگان فعال در این مسیرها است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این اداره گفت: استقرار 32 دفاتر نمایندگی حمل و نقل روستایی، شناسایی و ساماندهی 123مسیر روستایی و حدود هزار و 152 دستگاه انواع ناوگان مسافری فعال در حوزه حمل و نقل مسافر روستایی در مرحله اول انجام پذیرفته و ثبت‌نام از رانندگان و ناوگان فعال حمل و نقل روستایی از طریق سامانه پیشخوان دولت در حال انجام است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول