اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون مداحان چهارمحال و بختیاری:

200 مداح چهارمحال و بختیاری ساماندهی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون مداحان چهارمحال و بختیاری از سازماندهی بیش از 200 نفر از مداحان این استان خبر داد.

200 مداح چهارمحال و بختیاری ساماندهی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی بعد از ظهر امروز در مراسم اعزام نخستین کاروان مداحان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری به مشهد مقدس اظهار داشت: در آستانه مبعث نبی گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، نخستین کاروان مداحان استان برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) عازم مشهد مقدس شد.

وی افزود: این کاروان 45 نفره علاوه بر زیارت، در کلاس‎های آموزش مداحی به منظور ارتقای مهارت ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) شرکت می‌کنند.

توسلی ادامه داد: کاروان اعزامی در مسیر برگشت از مشهد مقدس در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) حضور یافته و با آرمان‌های امام راحل تجدید عهد و پیمان می‌کنند.

مدیر کانون مداحان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مداحان اعزامی است.

وی با اشاره به سازماندهی مداحان استان و صدور شناسنامه برای ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این استان گفت: مراحل بعدی آموزش‏های ارتقای مهارت مداحان در سال جاری برگزار می‌شود.

توسلی با اشاره به صدور کارت شناسایی برای اعضای کانون مداحان تصریح کرد: کارت‌های شناسایی بر اساس توانایی مداحان و شرایط پیش‌بینی شده با عناوین ستایشگر، ذاکر، مداح و پیرغلام در اختیار اعضای کانون قرار می‌گیرد و به‌ عنوان مدرک شناسایی رسمی برای ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: در مرحله نخست فراخوان عضویت کانون مداحان در سال گذشته بیش از 200 نفر از مداحان استان سازماندهی شدند.

نخستین کاروان مداحان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری به مشهد مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول