اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

نبود ساماندهی و نظارت سبب مخالفت با طب سنتی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی گفت: بزرگ‌ترین بهانه افرادی که با گسترش طب سنتی مخالفند، نبود سازماندهی و نظارت در این علم است.

نبود ساماندهی و نظارت سبب مخالفت با طب سنتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد عباس نیاوند ظهر امروز در سلسله نشست‌های کارگروه طب سنتی که با حضور مسئولان استان برگزار شد، اظهار کرد: مردم و مسئولان استان با این علم غریبه نیستند اما متاسفانه از این علم برداشت‌های صحیح نمی‌شود و افراد با برداشت خود به آن نگاه می‌کنند و این امر سبب آسیب به این طب می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به گسترش قارچ‌گونه مراکز طب سنتی خاطرنشان کرد: افراد بسیاری از این علم سوءاستفاده کرده‌اند و مطب و مراکز درمانی راه انداخته‌اند که این خود سبب بدبینی به طب سنتی می‌شود.

نیاوند گفت: از موسسه تحقیقات و حجامت خراسان‌رضوی که متولی این طب در استان است تقاضا داریم به نظارت و سازماندهی این مراکز بپردازد.

وی تصریح کرد: طب رایج از درمان بیماری‌های امروز عاجز مانده و نیاز استفاده از طب باستان و انبیاء برای درمان این بیماری‌ها روز به روز چشم‌گیرتر می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: نخستین گام باید برای شفاف‌سازی مراکز مجاز و غیر مجاز باشد.

نیاوند افزود: استاندار خراسان‌رضوی حامی توسعه این علم هست و رئیس‌ جمهور نیز نسبت به روند توسعه این طب دستور تاسیس کارگروه‌های طب سنتی را صادر کرده است که بر این اساس امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد این طب در جامعه از جمله خراسان‌رضوی باشیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول