اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

دستگاه‌های اجرایی در ساماندهی گلزار شهدا همت کنند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: دستگاه‌های اجرایی در ساماندهی گلزار شهدا همت کنند.

دستگاه‌های اجرایی در ساماندهی گلزار شهدا همت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عیسی هاشمی حیدری بعدازظهر امروز در نخستین جلسه ساماندهی گلزار شهدا در سال جاری با تاکید بر اینکه حضور مدیران  و نماینده‌های تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی در این جلسه ضروری است، اظهار داشت: حضور در جلسه‌ای که متعلق به شهدا است توفیق می‌خواهد و هر مدیری حضور نیابد عنایت شهدا شامل حالشان نشده است.

وی یادآور شد: هدف ما در تشکیل جلسه ساماندهی مزار شهدا شناساندن اهداف و آرمان‌های شهدا به نسل جدید است تا منش و سیره آنان برای آیندگان جاودانه بماند.

این مسئول متذکر شد: در جلسه ساماندهی گلزار شهدا تمام مباحث باید رویکرد اجرایی داشته باشد و پیگیری‌ها باید به نتیجه برسد.

*دفتر امور روستایی و تلاشش برای ساماندهی تک مزارها

 

 

هاشمی با اشاره به اینکه دفتر امور روستایی استانداری توانست در ساماندهی تک مزارهای روستاهای استان اقدام کند، خاطرنشان کرد: دفتر امور روستایی آمادگی خود را برای ساماندهی تک مزارهایی که از لیست حذف شدند اعلام کرد.

وی به ساماندهی گلزار شهدا از سوی دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: مدیر دستگاهی که متعهد به ساماندهی گلزار شهدا شد مکلف به اجرای تعهد خود در این بخش است.

نماینده سازمان صنعت، معدن ، تجارت و بازرگانی استان مازندران نیز در این جلسه با اعلام اینکه این دستگاه متعهد به ساماندهی گلزار شهدای گرجی محله بهشهر شده است، تصریح کرد: به دلیل نداشتن اعتبار عمرانی و فرهنگی قادر به ساماندهی گلزار شهدای تکلیف شده نیستیم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول