اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر مطرح کرد

ساماندهی وضعیت اشتغال فرزندان شاهد در دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر گفت: ساماندهی وضعیت اشتغال فرزندان شاهد در دستگاه‌های اجرایی با جدیت انجام می‌شود.

ساماندهی وضعیت اشتغال فرزندان شاهد در دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان محمد حاجی‌زاده در آیین باشکوه جشن استانی پدران آسمانی در کانون امام خمینی(ره) برازجان اظهار داشت: توسعه فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت امر مهمی است که باید در جامعه اسلامی نهادینه شود و همه مسئولان در این عرصه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت یاد پدرانی که در دفاع از دین و میهن آسمانی شدند افزود: تکریم شهدا و تجلیل از خانواده‌های این عزیزان وظیفه همگانی است.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر با قرائت بخشی از وصایای یک شهید درباره تربیت فرزندش خاطر نشان کرد: فرزندان شهدا باید از پدران بزرگوار خود الگوبرداری کنند تا به موفقیت دنیوی و اخروی برسند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: خواهران و همسران شهدا نیز باید زینب‌وار راه شهدا را ادامه داده و پیام آنها را به نسل‌های بعد برسانند. 

وی اضافه کرد: حمایت از فرزندان شاهد در دستور کار مسئولان قرار دارد و این نهاد با تمام پتانسیل موجود در این عرصه اهتمام دارد.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر بر لزوم اجرای دقیق شعار سال تاکید کرد و افزود: ایجاد اشتغال مولد یکی از راهکارهای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در نامگذاری سال به نام تولید ملی، حمایت کار و سرمایه ایرانی است و بنیاد شهید در اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگران بیشترین تلاش را دارد.

حاجی‌زاده با اشاره به حساسیت تبدیل وضعیت فرزندان شاهد در دستگاه‌های اجرایی بیان داشت: برخی دستگاه‌ها در این زمینه کوتاهی می‌کنند که امیدواریم با حمایت استاندار بوشهر این مشکل حل شود و همه برای ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد تلاش می‌کنیم.

وی یادآور شد: افزایش ارتقای سطح توانمندی ایثارگران مهم‌ترین برنامه در تقویت این قشر است و برنامه‌های متنوعی برای این امر تدارک دیده‌ایم.

حاجی‌زاده بر لزوم رفع مشکلات خانواده‌های شاهد تاکید کرد و گفت: هیچ کدام از ایثارگران و جانبازان و آزادگان و خانواده‌های معزز شاهد نباید با ناراحتی از درب بنیاد شهید خارج شوند و مسئولان تمام همت خود را باید در رفع مشکل این قشر مصروف دارند.

در این آیین از خانواده‌های چند شهیدی استان بوشهر تقدیر شد و جوایز ارزنده‌ای به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول