اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید ملایر:

95 درصد از گلزار شهدای ملایر ساماندهی شده است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از ساماندهی 95 درصدی گلزار شهدای شهرستان ملایر خبر داد.

95 درصد از گلزار شهدای ملایر ساماندهی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، اسماعیل حمزه‌لویی ظهر امروز در ستاد ساماندهی شهدا در ملایر اظهار داشت: شهرستان ملایر 122 گلزار شهدا دارد که از این تعداد 9 گلزار شهری و 113 گلزار روستایی است که این گلزارها یک‌هزار و 157 مزار شهید دارند.

وی با بیان اینکه در 9 گلزار شهری در ملایر 625 مزار شهدا وجود دارد، افزود: 45 گلزار روستایی نیز 376 مزار دارد و در مجموع این 54 گلزار یک‌هزار و 4 مزار است که ساماندهی شده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر ابراز داشت: تاکنون 95 درصد از گلزارهای شهدا در شهرستان ملایر ساماندهی شده‌اند و مابقی نیز در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال جاری ساماندهی خواهند شد.

وی با بیان اینکه 59 گلزار با 103 مزار در روستاها ساماندهی نشده ‌است، گفت: بیشتر گلزارهای ساماندهی نشده تک مزاری هستند و برای ساماندهی این تعداد باقی مانده 350 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

حمزه‌لویی از ساماندهی تعدادی از مزار شهدا در دو گلزار بهشت هاجر و شهدای شمس‌آباد تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: در صورت تأمین اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان این تعداد باقیمانده نیز ساماندهی می‌شوند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: تاکنون هشت شهید گمنام نیز در نقاط مختلف شهرستان ملایر دفن هستند که با ورود سه شهید گمنام دیگر در روز شهادت امام موسی کاظم(ع) تعداد شهدای گمنام مدفون در ملایر به 11 شهید می‌رسد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول