اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

سپاه تحریم‌ها را پاسخ می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: هر جایی که خارجی‎ها می‎خواهند زمینه تحریم را به وجود آورند سپاه وارد عمل می‎شود.

سپاه تحریم‌ها را پاسخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان ضمن تبریک روز پاسدار اظهار داشت: پاسداری از انقلاب اسلامی تنها به معنای این نیست که مجموعه سپاه وضعیت موجود را صیانت کند بلکه در همه عرصه‎ها حضوری فعال و مقتدرانه دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دائما به روزشونده و پیش‎رونده است تأکید کرد: این ویژگی سبب شده در سطح کشور و جهان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک مجموعه بانشاط، باطراوت، پرشور و فعال در همه عرصه‎ها شناخته شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچگاه قائل به توقف نیست تصریح کرد: سپاه مجموعه‎ای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، عقیدتی و نظامی است که توانسته به عنوان نادرترین نظام‎ها در جهان معرفی شود.

بابایی به برنامه‎های روز پاسدار اشاره کرد و افزود: دیدار با فرهیختگان و علمای سطح استان، عطرافشانی قبور شهدا، پیاده‎روی بزرگ خانوادگی پاسداران، سرکشی از خانواده‎های پاسدار و جانباز از جمله برنامه‎های این روز است.

وی برگزاری محفل انس با قرآن کریم، مسابقات ورزشی رزمی شامل تیراندازی، شنا، کوهنوردی و معرفی شهدای شاخص سپاه را از دیگر برنامه‎های این روز برشمرد.  

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه تامین امنیت کشور مهمترین شاخصه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل با احاطه‎ای که به مباحث سیاسی و انقلاب‎های دنیا داشتند پیش‎بینی اینکه این انقلاب با دشمنان زیادی روبرو شود را کرده بودند و بر همین اساس مجموعه‎ای به عنوان سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت 1358 در کنار نیروهای مسلح کشور شکل گرفت.

بابایی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در ابتدا به تامین نظم و انضباط امنیت داخل کشور می‎پرداخت اضافه کرد: نقش جامع و چندجانبه این مجموعه در حل مشکلات امنیتی، انضباط شهری، مبارزه با قاچاق سلاح، مبارزه با رباخواری و حل اختلافات طایفه‎ای با توجه به اینکه نیروهای مسلح وضعیت نابسامانی داشتند کاملا برای همگان مشهود بود.

وی آموزش نیروهای نظامی را تاکیدی از سوی امام راحل عنوان کرد و یادآور شد: از همان ابتدا آموزش‎ها با مبانی اعتقادی انقلاب اسلامی، جنبه‎های مختلف سیاسی، اجتماعی فرهنگی و نظامی همراه بود و تاکنون نیز ادامه دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: سپاه برخلاف قالب جهان فقط یک مجموعه نظامی نیست بلکه در همه عرصه‎ها حضوری فعال دارد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول