اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

تحریم‌ها در اراده ملت ایران خدشه‎ای ایجاد نمی‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تحریم‌های غرب نمی‌تواند در اراده و ایستادگی مردم ذره‌ای خدشه ایجاد کند.

تحریم‌ها در اراده ملت ایران خدشه‎ای ایجاد نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل واحدهای صنعتی در این استان اظهار داشت: مردم ایران همواره در راه آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب استوار و مقاوم هستند و تحریم‌ها نمی‌تواند ذره‌ای در اراده آن‌ها خللی ایجاد کند.

وی افزود: تحریم‌ها نمی‌توانند جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرد چراکه هر قدر تحریم‌ها بیشتر می‌شود، کار و تلاش ملی هم بیشتر و بهتر انجام می‎شود.

عنابستانی با بیان اینکه تحریم‌ در برابر ملت ایران کارساز نبوده و نیست، تصریح کرد: خوشبختانه تحریم‌ها در ایران نتیجه عکس داشته به طوری که هر چقدر ما را بیشتر تحریم می‌کنند، اقتصاد ما خودکفاتر و پویاتر می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وقتی از بیرون مرزهای کشور تحت تحریم قرار می‌گیریم باید با تصمیمات و تغییرات مناسب جلوی این تحریم بایستیم.

عنابستانی اعطای اختیارات بیشتر به مدیران داخلی را از راه‌های مناسب برای مقابله با تحریم دانست و افزود: هدف از این نشست این است که بگوئیم دولت به مدیران داخلی اختیارات بیشتری داده و هر تصمیمی که امروز در استان می‌گیریم تصمیم دولت است.

وی بیان داشت: هر تصمیم درست و معقولی که در استان گرفته می‌شود، مورد تایید دولت است و برهمین اساس باید با قاطعیت و محکم به دنبال اجرایی کردن آن‌ها باشیم.

عنابستانی بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: مدیران و دستگاه‌های دولتی باید بستری فراهم کنند تا تولید و اقتصاد در استان رونق بگیرد.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیازمند عزم و همت مردم و دستگاه‌های دولتی است که در یک همکاری و تعامل مناسب می‌توان این مهم را محقق کرد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول