اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

دشمنان با تحریم علیه ایران درصدد براندازی انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: دشمنان با تحریم علیه ایران درصدد براندازی انقلاب اسلامی ایران هستند.

دشمنان با تحریم علیه ایران درصدد براندازی انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سید علی‌اکبر طاهایی سه‌شنبه شب در چهارمین کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و دانش که در متل بانک ملی بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری همایش فناوری اطلاعات و دانش استفاده از آخرین پژوهش‌های علمی در توسعه خدمات الکتریکی و وظایفی که در قانون برنامه پنجم توسعه برای توسعه خدمات الکتریکی برای کشورمان تعریف شده است، موثر است.

وی افزود: این همایش تقارن با سالروز حماسه ماندگار فتح خرمشهر است که نمادی از خودباوری و همبستگی ملی، جهاد و ایثار برای خداست.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با استفاده از خودباوری و اتکا به خداوند به پیروزی رسیدند، گفت: این خودباوری قهرمانان ما امکانی فراهم کرد تا جوانان ما با خودباوری و اتکا به دانش خود بیش از پیش آگاه شده و به خودکفایی برسند.

طاهایی تصریح کرد: دشمنان ما با تحریم علیه ایران یک جریان جدیدی را آغاز کرده‌اند که هدف اصلی آنها براندازی این نظام 33 ساله است.

وی اذعان کرد: امروز برخی از دانشوران بر این عقیده‌اند که اگر این فناوری‌ها و تولید علم نافع و سودمند در طول برنامه پنج سال دولت استمرار یابد در بخش فناوری نو در سطح جغرافیای سیاسی به آن افقی که در سال 1404 ترسیم شد، دست می‌یابیم.

استاندار مازندران افزود: این همایش‌ها که با تلاش محققان، دستاورد دانش را به ویژه در پیوند فناوری و اطلاعات و دانش برای ما به ارمغان می‌آورد در دنیای امروز بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول