اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه درمیان:

گرانفروشی به بهانه تحریم نامشروع است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه درمیان گفت: گرانفروشی به بهانه تحریم تضییع حق‌الناس بوده و نامشروع است.

گرانفروشی به بهانه تحریم نامشروع است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی اکبر سنجری ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته مرکز شهرستان درمیان گرانفروشی را همسویی با توطئه‌های دشمنان دانست و خطاب به بازاریان اظهار داشت: آنانی که اجناس خرید ارزان را در انبارها ذخیره می‌کنند و به بهانه تحریم گران در اختیار مردم قرار می‌دهند دانسته و ندانسته در خط ابلیس حرکت می‌کنند.

خطیب جمعه درمیان، تقوا را سپری مستحکم در برابر وسوسه خناس دانست و ادامه داد: دوم خرداد سیاه‌ترین رخداد تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی ایران بود.

سنجری با بیان اینکه تمامی دولت‌ها در حد توان برای اعتلای اسلام و انقلاب قدم برداشته‌اند، اضافه کرد: در این میان دولت اصلاحات با اقدامات غلط و عقب‌نشینی در مقابل زیاده خواهی‌های نظام سلطه کارنامه قابل قبولی در نظر ملت ندارد. 

امام جمعه مرکز شهرستان درمیان تفکر جزیره‌ای را محکوم به شکست دانست و گفت: دوران تلخ گذشته ثابت کرده که بیشترین ضربه را تفرق آراء قوا به نظام وارد کرده است.

وی از وحدت و همگرایی به عنوان کلید موفقیت و رمز تداوم اقتدار یاد کرد و خطاب به نمایندگان منتخب ملت در مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش توان مقاومت کشور در برابر هجمه‌های نظام سلطه و حکام وابسته منطقه، صیانت از حقوق ملت، وضع قوانین جدید در راستای منویات مقام عظمای ولایت مهم‌ترین رسالت شما در قبال آراء ملت بشمار می‌رود.

خطیب جمعه اسدیه ‌اضافه کرد: نمایندگان باید با تشویق سرمایه‌گذاران و تسهیل موانع در جذب سرمایه‌های داخلی در راستای افزایش کمیت و کیفیت تولید داخلی همت گمارند و از منظر مقننه حافظ سرمایه ایرانیان باشند.

وی بازیگر اصلی و مؤثر در حل بحران سوریه را ایران دانست و ضمن انتقاد از عملکرد 1+5 در زمینه پرونده هسته‌ای ایران تأکید کرد: آنها در بغداد و ترکیه ایران را معطل کرده و در مسکو نیز چنین می‌کنند و این در حالی است که حق با ایران است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول