اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامیان:

بلندی صدای طبل تحریم ما را مصمم‎تر می‎کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: دشمن باید بداند که هر چه صدای طبل تحریم بیشتر شود مردم و مسئولان ما را برای ادامه راه مصمم‎تر می‎کنند.

بلندی صدای طبل تحریم ما را مصمم‎تر می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی در مراسم افتتاح میدان بار 22 بهمن شهرستان رامیان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای نخست هم برای ورود به بخش اقتصادی طرح و برنامه داشته است و به تشخیص مقام معظم رهبری این طرح و برنامه‎ها در چند ساله اخیر نمود بیشتری داشته است.

وی تصریح کرد: نامگذاری سال‎های اخیر که همگی مرتبط با موضوع اقتصاد بوده بر همین اساس صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان رامیان خاطر نشان کرد: عمر 34 ساله انقلاب اسلامی نشان می‎دهد مردم و مسئولان برای رسیدن به یک هدف حرکت کرده‎اند و این حرکت یکپارچه در سال جاری و در زمینه تحقق شعار سال مقام معظم رهبری یعنی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی کاملا مشهود و پیدا است.

وی اضافه کرد: خدمت کردن به انقلاب و نظام در هر لباسی و در هر بخشی مقدس است و بخش فعالیت‎های اقتصادی برای بسط و گسترش سطح کیفی و کمی تولیدات ما در زمینه‎های مختلف از این قاعده مستثنی نیست و با اهمیت و ارزشمند است.

سمیعی با اشاره به بیش از 36 هزار هکتار زمین زراعی شهرستان رامیان و مناطق تابعه گفت: این میزان زمین با توجه به کشت دو محصولی که در بعضی بخش‎ها صورت می‎گیرد به 40 هزار هکتار می‎رسد.

وی خاطر نشان کرد: 3 هزار و 200 هکتار از این اراضی را باغات میوه تشکیل می‎دهند که وجود این میدان بار برای عرضه محصولات به بازار فروش آن هم به شکل قانونمند و هدفدار و مطمئن بسیار خوب است.

فرماندار شهرستان رامیان سطح زیرکشت محصول گوجه فرنگی را در شهرستان رامیان 3 هزار هکتار اعلام کرد و تصریح کرد: در سال گذشته بالغ بر 300 هزار تن میوه از باغات شهرستان جمع‎آوری شده که رقم قابل توجهی است، ضمن اینکه 800 هکتار از اراضی شهرستان رامیان زیرکشت توت‎فرنگی قرار دارد که در سطح کشوری بعد از شهرستان سنندج دومین تولیدکننده توت‎فرنگی با انواع خاصیت‌های غذایی و دارویی محسوب می‎شویم.

اضافه می‎شود مراسم افتتاح میدان بار 22 بهمن شهرستان رامیان با حضور علی‎اکبر سوخته‎سرایی معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان، قاسم سمیعی فرماندار رامیان و سیدفاضل دهنوی فرماندار آزادشهر، رضا صابری و رحمت‎الله نوروزی نمایندگان مردم حوزه‎های انتخابیه آزادشهر و رامیان و علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، تجار، باغداران و کشاورزان و نمایندگان رسانه‎های گروهی برگزار شد.

این میدان بار در حاشیه جنگل دلند و در مسیر جاده اصلی در زمینی با مساحتی در حدود 26 هزار و 666 متر با زیربنای 9 هزار و467 متر ساخته شده است، دارای 56 باب حجره و حجره‎های مخصوص سبزی، سالن بسته‎بندی، محل اقامت شبانه رانندگان، سالن غذاخوری، نمازخانه، باسکول، دفتر بیمه بار، دفاتر اداری بازرگانی، صندوق قرض‎الحسنه، بانک، مرکز عرضه بذر و نایلون مورد نیاز صیفی‎کاران، نانوایی، مرکز خرید خانواده و پارکینگ‎های مورد نیاز به انضمام فضای سبز است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول