اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب ایران:

تداوم تحریم ایران کشورها را به انزوا می‌کشاند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اصرار برای تداوم تحریم ایران موجب انزوای کشورها و شرکت‌های حامی تحریم خواهد شد.

تداوم تحریم ایران کشورها را به انزوا می‌کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عشرت شایق پیش‌از‌ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی در تبریز با اشاره به ضرر هنگفت شرکت‌های تحریم‌کننده ایران اظهار داشت: در شرایط فعلی اقتصاد جهانی، اکثر کشورها و شرکت‌های بزرگ اقتصادی به‌دنبال بازار مطمئن برای محصولات خود هستند و توجهی به تصمیمات سیاسی آمریکا و هم‌پیمانانش ندارند.

وی با بیان اینکه سیاست اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران یک سیاست شکست‌خورده است، افزود: براساس آمارهای اقتصادی معتبر، ضرر و زیان شرکت‌های تبعیت‌کننده از سیاست تحریم کشورمان بسیار بالا بوده و قابل مقایسه با افزایش هزینه‌های تحمیل شده به جمهوری اسلامی ایران از این ناحیه نیست.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، سیاست کنونی آمریکا در رابطه با ایران را ادامه همان سیاست خصمانه این کشور در رابطه با یک ملت انقلابی دانست.

وی افزود: در 35 سال گذشته رفتار سردمداران کاخ سفید در برخورد با ملت فهیم و مقاوم ایران اسلامی همواره زورمندانه و به دور از احترام و همچنین بدون توجه به اراده و خواست ایرانیان بوده و به همین علت نگرش ملت ایران نیز نسبت به آمریکا تغییر نیافته است.

این فعال سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود نامگذاری امسال به نام «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» را بهترین فرصت برای ارتقای کیفیت و کمیت کالاهای ایرانی اعلام کرد.

وی افزود: باید همه کمک کنند تا اهداف مهم و اساسی در نظر گرفته شده از این نامگذاری مانند افزایش نرخ اشتغال، هدایت سرمایه‌های سرگردان به سمت تولید، کاهش وابستگی و حمایت از استقلال اقتصادی کشور جامه عمل بپوشد.

شایق، نقش مجلس را در این رابطه بسیار با اهمیت خواند و تاکید کرد: اخذ گزارش فصلی از دستگاه‌های اجرایی و رفع مشکلات و موانع قانونی احتمالی، حداقل انتظاری است که می‌توان از مجلس تازه نفس نهم در خصوص حمایت از تولید ملی داشت. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول