اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی:

جوانان تحریم‌ها و تهدیدها را به فرصت‌های ویژه تبدیل کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی گفت: تهدیدات و تحریم‌ها هم‌اکنون با ورود جوانان به فرصت‌های ویژه‌ای تبدیل شده است.

جوانان تحریم‌ها و تهدیدها را به فرصت‌های ویژه تبدیل کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح بعدازظهر امروز در جمع تولیدگران استان اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین راه‌های نجات اقتصاد کشور تشکیل تعاونی‌ها است.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال گفت: اعتقاد ما در بحث جهاد اقتصادی این است که تفکری که در جنگ وجود داشت تسری پیدا کند و با این نگاه می‌توان به اهداف کلان کشور نائل شویم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، به ورود جوانان در عرصه‌های مختلف کشور اشاره کرد و افزود: تهدیدات و تحریم‌ها با ورود جوانان به فرصت‌های ویژه‌ای تبدیل شده است.

فاتح در بخش دیگری از سخنان خود، به توجه دولت به توسعه بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های ویژه‌ای در بخش کشاورزی وجود دارد و تشکیل جلسات کارگروه در حوزه کشاورزی در استان و شهرستان‌ها با مدیرت استاندار و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی نشان از توجه و اهتمام دولت به بخش کشاورزی است و به استفاده از ظرفیت‌های ویژه این بخش در توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری تاکید دارد.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت فارغ‌التحصیلان برای تشکیل تعاونی تصریح کرد: در قرآن‌کریم به وضوح به موضوع تعاون اشاره شده است و در آموزه‌های دینی نیز برای تشکیل تعاونی‌ها تاکید جدی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به واگذاری سهم 25 درصدی اقتصاد کشور در برنامه پنجم توسعه به بخش تعاون گفت: توجه ویژه مقام معظم رهبری به بخش تعاون نشان از اهمیت و جایگاه بالای تعاون در اقتصاد کشور است.

وی در ادامه به مباحث فرهنگی پیرامون تعاونی‌ها اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت‌های شهرستان‌ها در راستای تحول اقتصادی و توسعه سرمایه‌گذاری استفاده کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، به موضوع ادغام وزارتخانه‌ها اشاره کرد و گفت: تشکیل وزارت جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی فرصت و ظرفیت ویژه‌ای را در زمینه ارائه خدمات فراهم کرده است.

فاتح ادامه داد: در این راستا متمرکز کردن تمام اعتبارات تعاونی‌ها در بانک‌های تحت نظارت این وزارتخانه فرصت مناسبی را در زمینه حمایت از طرح‌های نیمه‌تمام و طرح‌های توسعه تعاونی‌ها فراهم کرده است.

در پایان جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و به سؤالات حاضران پاسخ داده شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول