اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

تولیدکنندگان، جهاد‌گران مقابله با تحریم هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف اعم از کشاورزی‌، اقتصادی و صنعتی جهاد‌گران پیروز میدان مبارزه با تحریم‌کنندگان ایران اسلامی هستند.

تولیدکنندگان، جهاد‌گران مقابله با تحریم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید‌محمود حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از نمونه‌های کشاورزی و دامی‌ سیرجان بر اصل خودکفایی در نظام اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: اگر تا‌کنون دشمنان ما شکست خوردند به لحاظ خودکفایی ملت ایران است.

وی افزود: اگر هم تهدیدها و تحریم‌ها ما را مقتدر‌تر کرده و تحریم آنها بی‌اثر است به دلیل صبر و استقامت مردم، خودکفایی و عدم وابستگی به بیگانگان است، لذا تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف اعم از کشاورزی‌، اقتصادی و صنعتی جهاد‌گران پیروز میدان مبارزه با تحریم کنندگان ایران اسلامی هستند.

احمد مسعودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان در این مراسم از اشتغال 65 درصدی شهرستان در بخش‌های کشاورزی دامی و باغی خبر داد و گفت: در سال گذشته سهمیه اشتغال بخش کشاورزی و دامی شهرستان سیرجان 650 نفر بوده ‌که ما موفق به 735 نفر در این بخش شدیم.

وی افزود: در هفت جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی ‌سال جاری 80 میلیارد و 620 میلیون ریال به طرح‌های اشتغالزا در بخش کشاورزی و دامی پرداخت شد.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش امید به آینده را از فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان یک اصل عنوان کرد و افزود‌: ‌سال جاری دولت با حذف کردن برخی قوانین پیچیده خدمت خوبی را به کشاورزان ارائه می‌دهد و عزم جدی دولت به تولید بیشتر در بخش کشاورزی است، لذا از فرصت باقیمانده استفاده کنیم.

محمدعلی توحیدی فرماندار سیرجان در این مراسم با تأکید بر اجرای سیستم آبیاری نوین گفت: تسهیلات مناسب فرصت خوبی برای اجرای طرح‌های آبیاری نوین است و کسی که قصد افزایش تولید را دارد، باید وارد عرصه سیستم آبیاری شود، زیرا سیستم آبیاری سنتی جوابگوی تولید مناسب نیست.

وی بر ایجاد بازارچه‌های محلی برای عرضه محصولات دامی و کشاورزی تأکید و عنوان کرد: فرمانداری سیرجان فضای مناسب را برای متقاضیان فراهم کرده است.

به گزارش فارس در این مراسم از 14 نفر فعالان بخش کشاورزی شهرستان سیرجان فرشاد استوار به عنوان نهال کار نمونه، احمد مسعودی به عنوان آبزی‌پرور نمونه، حسین پورقاسمی به عنوان نمونه آبیاری تحت فشار، محمدرضا محیاپورلری به عنوان زعفران کار نمونه، علی صالحی به عنوان پسته کار نمونه و محمدرضا اسلاملو به عنوان مدیر‌عامل نمونه اتحادیه تعاون روستایی تجلیل شدند.

همچنین محمد زینل‌زاده به عنوان نمونه پرورش گل و گیاه زینتی، اعظم اسفندیارپور به عنوان نمونه صنایع تبدیلی خانگی، مهران موسی‌پور به عنوان زنبوردار نمونه، محمدرضا یاوری به عنوان مدیر‌عامل شرکت تعاونی گلخانه‌داران، اسماعیل آزادی مدیر‌عامل مجتمع شهید عتیقی، غلامحسین ایزدپناه به عنوان نمونه تثبیت شن‌ها‌ی روان، عنایت‌الله نقوی به عنوان دامدار نمونه و محمد صالحی به عنوان اسب‌دار نمونه معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول