اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس:

غربی‌‌ها به انتظارات ایران از جمله لغو تحریم‌های اقتصادی پاسخ دهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس گفت: همانطور که غربی‌‌ها انتظار دارند ایران اعتمادسازی کند آنها هم باید به انتظارات ایران از جمله لغو تحریم‌های اقتصادی، بانکی و کشتیرانی پاسخ دهند.

غربی‌‌ها به انتظارات ایران از جمله لغو تحریم‌های اقتصادی پاسخ دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمدعلی مقیمی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران و فراموش نکردن یاد و نام شهدا از اساسی‌ترین پیام‌های فتح خرمشهر است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حضور آمانو در تهران و مذاکرات دیروز مابین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران بیان داشت: ابراز خرسندی طرفین بعد از مذاکرات دیروز نشان می‌دهد که فضای مذاکرات بغداد خوب و مثبت خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این مذاکرات ایران و گروه 1+5 سعی دارند تا مدل مشترکی برای مذاکرات آینده طراحی کنند مدلی که مراحل اولیه آن در مذاکرات سال گذشته استانبول طراحی شده بود.

وی مذاکرات امروز را مهم دانست و اذعان داشت: باید طرفین در چهارچوب اعتماد متقابل گام بردارند همانطور که غربی‌‌ها انتظار دارند ایران اعتمادسازی کند آنها هم باید به انتظارات ایران از جمله لغو تحریم‌های اقتصادی، بانکی و کشتیرانی پاسخ دهند.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اعلام هشدار به غربی‌ها مبنی بر احترام به طرف مقابل افزود: اگر غربی‌ها بخواهند رویه گذشته را در پیش گیرند و مذاکرات یک طرفه داشته باشند طبیعتا مذاکرات به بن بست خواهد رسید و بیشترین ضرر متوجه خود غربی‌ها خواهد بود.

مقیمی ادامه داد: هم اروپا و هم شخص اوباما نیازمند موفقیت‌آمیز بودن مذاکرات بغداد هستند چرا که اروپا با بحران شدید اقتصادی روبه‌رو است و هرگونه افزایش بهای نفت به ضرر آنها خواهد بود و همچنین اوباما نیز انتخابات ریاست جمهوری را در پیش دارد و همه می‌دانند که ایران در انتخابات آمریکا تاثیرگذار بوده و هم از این روست که اوباما خواهان مثبت بون مذاکرات بغداد است.

وی با اشاره به تلاش‌های رژیم صهیونیستی و اعراب برای به شکست کشیدن مذاکرات افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد تنش در منطقه است تا افکار جهانی را از اقدامات خود دور کند.

مقیمی نامگذاری سال 91 به نام تولید ملی از جانب مقام معظم رهبری را بسیار هوشمندانه و مدبرانه توصیف کرد و گفت: هدف مشترک همه مسئولان و مردم باید حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی با تکیه بر کار و سرمایه ایرانی باشد و باید توجه داشت مباحث سیاسی ما را از توجه به رونق اقتصاد ملی غافل نکند.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول