اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

دشمنان انقلاب اسلامی بدانند با تحریم و ترور راه به جایی نمی‌برند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین با تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: دستگیری عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای ایران هدیه‌ای از جانب خداست و تروریست‌ها باید بدانند راهی برای فرار آنها از عدالت وجود ندارد.

دشمنان انقلاب اسلامی بدانند با تحریم و ترور راه به جایی نمی‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) با اشاره به حدیثی از این امام بزرگوار اظهار داشت: امام موسی کاظم (ع) فرمودند «خداوند دو حجت نهان و رسل را در بین بندگان قرار داده است.»

تفرقه‌افکنی کمر مسلمین را شکسته است

امام جمعه ورامین در تشریح این حدیث گفت: یکی از این حجت‌ها، حجت نهان است که عقل انسان است و چراغی است در باطن انسان، عقل حجت واقعی خداوند و هدایت کننده بشر است، حجت دیگر نیز رسل، انبیا و ائمه اطهار (ع) هستند که حجت ظاهری هستند، پس از رحلت پیامبر (ص) نیز مردم بدون حجت نماندند، خدای بزرگ افرادی را به عنوان جانشین قرار داد اما همواره منافقان و بدعت‌گذاران از رسیدن به هدف ممانعت کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امام موسی کاظم (ع) یکی از حجج الهی بودند که سال‌های فراوان از عمر 55 ساله خود را در زندان سپری کردند، بنی عباس که فریفته دنیا بودند نسبت به اهل بیت (ع) بسیار ظلم و ستم روا داشتند.

آیت‌الله محمودی در ادامه با اشاره به بعثت رسول اکرم (ص) خاطرنشان کرد: طبق فرمایش خود حضرت هیچ پیامبری به اندازه پیامبر اکرم (ص) اذیت نشد اما ایشان به وظیفه خود عمل کرد، امروز بیش از یک میلیارد و چند صد میلیون مسلمان در جهان وجود دارد اما تفرقه‌افکنی کمر مسلمین را شکسته است.

جهاد کشاورزی خدمات فراوانی انجام داده است

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین تاکید کرد: امروز استکبار جهانی بر کشورهای اسلامی سلطه پیدا کرده و ثروت مردم را تحت سیطره خود درآورده است، تمام این مصیبت‌ها از سقیفه‌ای نشات گرفته که پس از رحلت پیامبر (ص) تشکیل و مسیر اسلام را تغییر دادند اما بدانید سرانجام با ظهور امام عصر (عج) اسلام ناب محمدی (ص) پیروز می‌شود.

خطیب جمعه ورامین سپس با گرامیداشت روز جهاد کشاورزی عنوان کرد: روز جهاد کشاورزی روز بسیار مبارکی است که همزمان با سالروز امر امام (ره) به تشکیل جهاد سازندگی در سال 58 است، جهاد چه در سال‌های دفاع مقدس و چه پس از آن خدمات فراوانی انجام داده است.

سربازان امام زمان (عج) تمام تحرکات دشمنان را رصد می‌کنند

آیت‌الله محمودی گلپایگانی در ادامه با اشاره به دستگیری عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای کشور تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) و بچه‌های وزارت اطلاعات با چشمانی باز کوچک‌ترین تحرکات دشمنان را مورد بررسی قرار می‌دهند، تروریست‌ها بدانند نمی‌توانند از عدالت بگریزند و امکان ندارد عاملان خونی که به ناحق ریخته می‌شود به سزای عمل خویش نرسند.

امام جمعه ورامین عنوان کرد: این افراد به کشور خود خیانت کردند و تحت تاثیر مال دنیا فریب بیگانه را خوردند، استکبار جهانی بداند هرچند ترور شخصیت‌های تحصیل‌کرده ما دردآور است اما ما دانشمندان فراوانی داریم که همگی گوش به فرمان ولایت فقیه در حال خدمت به ایران اسلامی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین در پایان عنوان کرد: خداوند همواره بر ما منت گذاشته و در تمام مقاطع دشمنان را سرکوب کرده است، دشمنان بدانند با تحریم، ترور، نفاق، تهدید و تبلیغات سوء راه به جایی نمی‌برند.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول