اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نفت:

وزارت نفت در خط مقدم مبارزه با تحریم است

خبرگزاری فارس: وزیر نفت با بیان اینکه همیشه سعی کارکنان صنعت نفت بر آن بوده تا یاور انقلاب باشند، گفت: هم‌اکنون که کشور در شرایط تحریم قرار دارد وزارت نفت در خط مقدم این جنگ نرم است.

وزارت نفت در خط مقدم مبارزه با تحریم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رستم قاسمی در مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت نفت با آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پرسنل صنعت نفت همواره در صدد حمایت از انقلاب بوده‌اند، گفت: این انقلاب توسط کسی بنا گذاشته شد که توانست پس از صدها سال حکومت طاغوتیان تاریخ کشور و سرنوشت این ملت را متحول کند.

وی در ادامه تاکید کرد: همیشه سعی کارکنان صنعت نفت بر آن بوده تا یاور انقلاب باشند و هم‌اکنون که کشور در حال تحریم است خط مقدم این جنگ نرم، وزارت نفت است.

قاسمی با تاکید بر اینکه تمام امنیت و آرامش در حال حاضر را مرهون و مدیون امام راحل هستیم، بیان کرد:‌ امیدواریم همیشه یاد امام در دل‌هایمان باشد و رهرو راه ایشان بوده و بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول