اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از تیر ماه صورت می‌گیرد

آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور قزوین به غرب کشور

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین هشتم تیر ماه امسال را زمان آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور استان قزوین به مناطق عملیاتی غرب کشور عنوان کرد.

آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور قزوین به غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حبیب‌الله وفاپور ظهر امروز در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور استان قزوین که در محل استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تجلیل از دست‌اندرکاران اصلی عملیات فرهنگی راهیان نور استان قزوین و همچنین آمادگی بیشتر برای دسترسی به برنامه‌های هدف‌گذاری شده راهیان نور سال جاری را از ابعاد این همایش دانست.

وی هشتم تیر ماه امسال را زمان آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور استان قزوین به مناطق عملیاتی غرب کشور عنوان کرد و افزود: با اعزام کاروان‌ها از تمام سطح نواحی استان قزوین به مناطق عملیاتی، عملیات فرهنگی شمالغرب کشور را با موفقیت انجام خواهیم داد.

این مسئول ضمن تشکر از مشارکت و همدلی مسئولان خاطرنشان کرد: یکی از خروجی‌های فعالیت‌های فرهنگی راهیان نور، مشارکت عظیم مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

بازدید چهار میلیون ایرانی از مناطق عملیاتی کشور

وفاپور اعزام چهار میلیون نفر از تمام مناطق کشور به راهیان نور در سال 90 را نشان‌دهنده اقبال مردم به این کار بزرگ فرهنگی دانست و ادامه داد: این ظرفیت عظیم برای فعالان عرصه فرهنگی کشور فضای بسیار مناسبی را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی شده است در سال 91 با افزایش امکانات پنج میلیون نفر برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شوند.

بازدید 40 هزار قزوینی از مناطق عملیاتی کشور

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: در سال 90 استان قزوین با اعزام 40 هزار نفر به مناطق راهیان نور کشور فراتر از پیش‌بینی‌ها عمل کرده و این مهم به یاری خداوند متعال و همت، عزم و اراده مسئولان و مردم محقق شده است.

این مسئول جنگ امروز را جنگ فرهنگی عنوان کرد و افزود: در راهیان نور برنامه‌های عظیم فرهنگی صورت گرفته و سبب شده است در جنگ فرهنگی دشمن را شکست دهیم.

وی گفت: فرهنگ جهاد و شهادت در کاروان‌های راهیان نور رهنمون می‌شود و این مهم پشتوانه نظام اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول