اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

راهیان‌نور مؤثرترین شیوه مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: برگزاری اردوهای راهیان‌نور مؤثرترین شیوه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

راهیان‌نور مؤثرترین شیوه مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور که در سالن اجتماعات فرمانداری بویین‌زهرا برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان‌نور در کشور اثرات و نتایج بسیار چشم‌گیری را برای جوانان و نوجوانان دارد که ترویج روحیه ایثار از مهم‌ترین و شاخص‌ترین این تأثیرات است.

وی افزود: هرچه با برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی درصدد بسترسازی برای تعمیق افکار جوانان با باورهای دینی و انقلابی باشیم به همان میزان نیز کشور از آسیب تهاجمات و دسیسه‌های ضد فرهنگی دشمنان محفوظ می‌ماند.

فرماندار بویین‌زهرا حضور گسترده نوجوانان و به ویژه دانش‌آموزان در یادمان‌های دوران جنگ تحمیلی را بسیار با ارزش و اساسی توصیف و بیان کرد: باید هر ساله با تبلیغات بیشتر زمینه حضور هرچه بیشتر دانش‌آموزان در راهیان نور را فراهم کنیم.

طاهرخانی ادامه داد: تأثیرگذاری سیره و منش شهدا بر زندگی نسل جوان به قدری زیاد است که نمی‌توان از آن غافل شد.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یکی از بهترین و مؤثرترین شیوه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان است، اضافه کرد: هرچه در زمینه راهیان نور در کشور فعالیت و برنامه صورت گیرد باز هم گنجایش و ظرفیت انجام کارهای بیشتر را دارد.

فرماندار بویین‌زهرا حضور چشم‌گیر و باانگیزه جوانان و دانشجویان را در یادمان‌های دفاع مقدس به عنوان خادم‌الشهدا بسیار ارزشمند و قابل ستایش عنوان و بیان کرد: با این میزان کارهای فرهنگی که در کشور در حال انجام است، قطعا آینده‌ای بسیار روشن و درخشان برای فرهنگ کشور در راه است.

طاهرخانی اجرای برنامه‌ها و طرح های فرهنگی در ایام حضور زائران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و بازدید از یادمان‌های شهدا را بسیار ضروری و مفید دانست و عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی زمینه بهره‌برداری حداکثری زائران از فضا و حال و هوای معنوی راهیان‌نور مهیا شود.

وی با اشاره به ساخت زائرسرای استان قزوین ویژه کاروان‌های راهیان نور در خرمشهر را بسیار ارزشمند و مطلوب بیان کرد و افزود: همه باید تلاش کنند تا هر ساله شمار زائران و بازدیدکنندگان از یادمان‌های عملیاتی دفاع مقدس افزایش پیدا کند.

فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده رسانه‌های غربی معاند جمهوری اسلامی برای تضعیف پایه‌های فرهنگی و ارزشی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمنان اسلام با طرح ایده‌های ضد ارزشی به دنبال پیاده کردن اهداف ضد اعتقادی و فرهنگی خود در جامعه اسلامی هستند.

طاهرخانی افزود: جمهوری اسلامی امروز با تمام توان در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و هم‌پیمانانش در غرب ایستادگی می‌کند و اجازه نمی‌دهد که ذره‌ای از خاک مقدس کشور در اختیار بیگانگان و مستکبران عالم قرار گیرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول