اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب و روحانیان سپاه اردبیل:

377 روحانی در کاروان راهیان نور حضور داشتند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در قالب اجرای طرح راهیان نور در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 377 روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کردند.

377 روحانی در کاروان راهیان نور حضور داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی نجاری عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالان اعزام کاروان‌های راهیان نور در اردبیل اظهار داشت: جوانان و نوجوانان بسیجی و علاقمند به آرمان‌های انقلاب در قالب کاروان راهیان نور در مناسبت‌های مختلف از مشهدالشهدای ایران بازدید کرده و با ایثارگری و شهادت‌طلبی رزمندگان آشنا شدند.

وی هدف از تدارک و اعزام این کاروان‌ها را با تبیین دستاوردهای انقلاب توسط روحانیان و راویان انتقال فرهنگ اصیل دوران دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: روحانیان نقش اساسی را در روشنگری مسایل مختلف فرهنگی، شرعی، دینی، سیاسی و عبادی داشتند به طوری که هم اکنون در سازمان بسیج طلاب و روحانیان بیش از یک هزار و 400 روحانی عضویت دارند.

نجاری در ادامه تصریح کرد: این روحانیان نقش اساسی و برجسته‌ای در آگاه‌سازی نسل نوجوان و جوان داشتند به طوری که به عنوان هادیان سیاسی و مربیان تربیتی عهده‌دار وظایف سنگینی در روشنگری و تبیین ارزش‌های خلق شده توسط رزمندگان دلاور بودند.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: همان طوری که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند باید این کار بزرگ را قدر دانست و از این بستر برای انجام رسالت سنگین انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت به نسل‌های آینده استفاده کرد.

وی اضافه کرد: روحانیان استان اردبیل نیز با لبیک به فرمان رهبری در سنگر مقابله با ترفندهای نرم فرهنگی دشمن به وظیفه و رسالت خود که همان دفاع از کیان اسلامی است، عمل کرده و به گونه‌ای حرکت کردند تا دشمن نتواند در این هدف‌گذاری بلند مدت خود به نتایج دلخواه برسد.

به گزارش فارس، مسئول بسیج طلاب و روحانیان سپاه اردبیل ادامه داد: در تمام کاروان‌های اعزامی خواهران و برادران حضور روحانیان مؤثر بوده به طوری که ما قبل از عزیمت کاروان راهیان نور با برگزاری جلسات توجیهی ویژه‌نامه‌هایی نیز با عنوان راویان نور چاپ و منتشر کردیم تا روحانیان بیشتر به وظایف خود عمل کنند.

نجاری بیان کرد: به ازای هر اتوبوس یک روحانی حاضر شده و در اردوگاه حبیب‌اللهی نیز یک روحانی مستقر و ثابت کار تبلیغ و ترویج اندیشه‌ها و فرهنگ اسلامی را انجام می‌دادند.

وی در ادامه گفت: در فضای عطرآگین شهید و شهادت روحانیان در کنار سایر اقشار با مناطق جنگی و عملیاتی آشنا شده و توانستند دیگر اقشار را نیز با سلحشوری رزمندگان آشنا کنند.

نجاری این اقدام مثبت را حرکتی در جهت تعمیق و ترویج فرهنگ اصیل ایثار و شهادت برشمرد و افزود: امسال بیش از چهار میلیون زائر از سراسر کشور از مناطق جنوب کشور در ایام نوروز بازدید کردند و از مهر ماه سال گذشته تا 15 فروردین امسال نیز 25 هزار نفر از استان اردبیل در مناطق جنگی جنوب حاضر شدند.

وی تصریح کرد: در ایام عید نیز پنج هزار بسیجی و علاقمند به بازدید از مناطق عملیاتی در قالب 37 دستگاه اتوبوس به مناطق جنوب کشور عزیمت کردند و توانستند با زیباترین حماسه‌ها و سلحشوری‌های فرزندان غیرتمند این دیار آشنا شوند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول