اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور دولت در ستاد راهیان‌نور:

اعتبار ایجاد زیرساخت‌های راهیان نور کردستان تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور دولت در ستاد مرکزی راهیان نور گفت: اعتبار مورد نیاز ایجاد پروژه‌های عمرانی قابل توجیه راهیان نور در کردستان را تامین خواهیم کرد.

اعتبار ایجاد زیرساخت‌های راهیان نور کردستان تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا فاضلی‌دوست ظهر امروز در جلسه پشتیبانی ستاد راهیان نور کردستان در سنندج اظهار کرد: مسئولان استانی و شهرستانی باید پروژه‌های عمرانی مورد نیاز برای توسعه راهیان‌نور را شناسایی کرده و برای تامین اعتبار به ستاد مرکزی معرفی کنند.

وی بر ساماندهی و تجهیز یادمان‌ها و مکان‌های عملیاتی استان کردستان تاکید کرد و افزود: تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش راهیان نور حجت را بر تلاش بیشتر همه مسئولان برای ایجاد زیرساخت‌ها تمام کرد.

معاون امور دولت در ستاد راهیان‌نور با بیان اینکه ستاد آمادگی تامین اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی، مرمت و احیای مسیرهای راهیان نور استان را دارد، افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان نیز باید با توجه به  تاثیر ساماندهی این پروژه‌ها در زمینه توسعه صنعت گردشگری و توسعه استان از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

به گفته فاضلی‌دوست، بسترسازی برای این حرکت عظیم فرهنگی توسط مسئولان باید به گونه‌ای فراهم شود که نتیجه آن خدمت به مردم استان باشد.

وی تصریح کرد: حرکت فرهنگی و نوپای راهیان نور در استان کردستان با کمی تلاش و کوشش مسئولان این استان می‌تواند علاوه بر شناساندن استان فرهنگی به سایر هموطنان، به یک حرکت اقتصادی تبدیل شود.

معاون امور دولت در ستاد راهیان‌نور به نقش موثر مدیران و مسئولان استانی در جذب گردشگران جنگ در این استان اشاره کرد و گفت: راهیان نور علاوه بر اثرات معنوی و فرهنگی زمینه تبدیل شدن به یک حرکت اقتصادی در استان و کشور را دارد.

وی در پایان افزود: مسئولان باید تمامی پروژه‌های مسیر رسیدن به یادمان‌های راهیان‌نور در سطح استان را شناسایی کنند و در کوتاه‌ترین فاصله زمانی برای تامین اعتبار به ستاد مرکزی راهیان‌نور منعکس نمایند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول