اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سپاه صاحب‌الامر (عج) صورت می‌گیرد

تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: از دست‌اندرکاران اردوهای راهیان نور با حضور استاندار و فرمانده سپاه استان تجلیل و تقدیر می‌شود.

تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور قزوین

سعید دهقان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: اهمیت اردوهای راهیان نور براساس فرمایشات مقام معظم رهبری که همواره بر این موضوع تأکید داشته‌ و اردوهای راهیان نور را یک حرکت عظیم فرهنگی در کشور عنوان می‌کنند، بسیار مهم است.

وی افزود: هر ساله خیل عظیمی از عاشقان شهدا و امام شهدا و ولایت برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور به این مناطق اعزام می‌شوند.

دهقان تأکید کرد: سپاه استان قزوین نیز در حوزه بسیج دانش‌آموزی و دیگر اقشار مختلف بسیج استان و علاقه‌مندان به شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری اقدام به اعزام به این اردوها می‌کند که باید از دست‌اندرکاران این رویداد بزرگ فرهنگی کشور تقدیر شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تقدیر و تجلیل از خادمان و همه کسانی که در این عملیات عظیم فرهنگی نقش ایفا کردند نیز فردا با حضور استاندار، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) و خانواده‌های معزز شهدا در محل استانداری قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول