اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی

بزرگترین نمایشگاه عکس راهیان نور 90 خراسان‌جنوبی گشایش یافت

خبرگزاری فارس: طی مراسمی بزرگترین نمایشگاه عکس راهیان نور 90 خراسان‌جنوبی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی گشایش یافت.

بزرگترین نمایشگاه عکس راهیان نور 90 خراسان‌جنوبی گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی ظهر امروز در مراسم آغاز به کار نمایشگاه عکس راهیان نور در دانشگاه پیام نور بیرجند اظهار داشت: این نمایشگاه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه و در راستای آشنایی نسل جوان و دانشجویان با مناطق عملیاتی جنوب برگزار شده است.

مجید کامران‌نژاد از وجود 260 قطعه عکس در این نمایشگاه خبر داد و افزود: از این تعداد 104 قطعه عکس توسط کانون سمعی و بصری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور و 156 قطعه عکس توسط زائران و دانشجویان اعزامی به مناطق عملیاتی راهیان نور تهیه و در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا 18 اردیبهشت‌ماه به روی علاقه‌مندان باز است، گفت: به سه نفر از عکاسان برتر در این نمایشگاه در همایش یادمان اردوهای راهیان نور دانشگاه پیام نور بیرجند با اهدای لوح تقدیر تجلیل می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری یادمان اردوهای راهیان نور در دانشگاه پیام نور بیرجند ادامه داد: این یادمان در 18 اردیبهشت‌ماه و با حضور راوی مناطق عملیاتی جنوب حجت‌الاسلام ابراهیم‌نیا برگزار می‌شود.

کامران‌نژاد با اشاره به تعداد اعزام دانشجویان دانشگاه پیام نور به اردوهای راهیان نور یادآور شد: تعداد 150 نفر از دانشجویان خواهر و 40 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه در 17 و 27 اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول