اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

خادمان راهیان‌نور مهدیشهر تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از خادمان راهیان‌نور شهرستان مهدیشهر در حسینیه سپاه مهدیشهر برگزار شد.

خادمان راهیان‌نور مهدیشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان صبح امروز در این مراسم گفت: دفاع مقدس برای سپاه ماموریت و امتحان بزرگی بود و پاسداران، بسیجیان و رزمندگان از آن سربلند بیرون آمدند.

عبدالرحیم فریدون تصریح کرد: پیروزی انقلاب و سربلندی در هشت سال جنگ تحمیلی به آسانی به دست نیامده و همه مسئول نگه‌داری از دستاوردهای آن هستند که یکی از این اقدامات اعزام کاروان راهیان‌نور است.

وی بیان داشت: اعزام کاروان راهیان‌نور و خدمت به بسیج بسیار شیرین و دلچسب است و آثار و بازتاب بسیار زیادی در بین عموم مردم و بسیجیان دارد.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: جوانان با اعزام و بازدید از مناطق جنگی درس‏های شهادت و شهامت را می‏آموزند و سپاه مهدیشهر از نواحی موفق در اعزام راهیان‌نور در سطح استان بوده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم تلاش‏های انجام شده در راهیان‌نور باعث خشنودی خداوند و شهدا شود، افزود: اقدامات گوناگون خادمان شهدا تاثیرات بسیاری بر زائرین گذاشت و ارزش آن کم‌تر از شهادت نیست.

به گزارش فارس، امسال 70 نفر از خواهران مبلّغ حوزه علمیه دامغان نیز به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند.

فاطمه عبادی، فرمانده بسیج طلاب دامغان گفت: با توجه به نیاز کاروان‏های اعزامی بسیج دانش‏آموزی به سرزمین نور، 70 نفر از خواهران مبلّغ به این اردوها اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مأموریت این مبلّغان از همان ابتدای حرکت کاروان‏ها آغاز شد، گفت: برنامه‏هایی از قبیل بیان احکام عملی، کلاس‏های عقیدتی و اخلاقی، اجرای مسابقات فرهنگی، اجرای سرود و اجرای مناجات دسته‏جمعی برای این دانش‏آموزان برگزار شد.

فرمانده بسیج طلاب دامغان با اشاره به اینکه بنابر روایت امام صادق(ع) دل جوان هم‏چون مزرعه خالی می‏ماند که نباید هر بذری در آن کاشته شود، خاطرنشان کرد: آن قدر دوران جوانی از ارزش وی‍ژه‏ای برخوردار است که در احادیثی که در زمینه قیامت است به آن اشاره شده که قدم از قدم برنمی‏دارید، مگر اینکه پاسخ دهید جوانی را در چه راهی صرف کرده‏ای؟

عبادی اظهار داشت: خداوند به وجود جوانانی که با او راز و نیاز می‏کنند مباهات می‏کند و به فرشتگان فخر می‏فروشد، حتی اگر جوانی سر به سوی آسمان بلند کند، بدون اینکه از لفظی استفاده نماید.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت ویژه‏ای که دوران جوانی دارد، لازم و ضروری است که جوانان ما از لحاظ عقیدتی نیز برای دست‌یابی به پاسخ سؤالات و شبهات خود به یک منبع مراجعه کنند که وجود این روحانیان بسیار مفید و ضروری است تا جوانان این دوران را به سلامت طی کنند.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول