اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان اردبیل:

34 کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 34 هزار کاروان راهیان نور از استان اردبیل از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.

34 کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهنگ مستعد پیش از ظهر امروز در مراسم تجلی از فعالان برنامه راهیان نور در اردبیل اظهار داشت: این اعزام‌ها در قالب 15 هزار و 500 نفر از 17 اسفند ماه آغاز شد و تا 16 فروردین ماه امسال ادامه داشت.

وی اولین اعزام را مربوط به دانشجویان بسیجی اعلام کرد و گفت: 17 اسفند ماه سه کاروان دانشجویی ما از دانشگاه آزاد، محقق اردبیلی و پیام نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: دومین کاروان در 21 اسفند ماه به صورت عمومی اعزام شد و این روند تا 16 فروردین ماه که آخرین کاروان بازگشتند ادامه داشت.

مستعد نحوه اعزام امسال را به صورت جداگانه از بین علاقمندان خواهر و برادر اعلام کرد و افزود: یک کاروان خانوادگی نیز اعزام کردیم تا اعضای خانواده بیشتر در جریان رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان قرار گیرند.

این مسئول با اعلام اینکه سه کاروان اساتید و فرهنگیان نیز اعزام شده‌اند، یادآور شد:‌ عزیمت آنها در مدت 5 روز انجام شد و آنها سعی می‌کردند با گذر از مسیر عبوری رزمندگان در دوران دفاع مقدس از این مناطق بازدید کنند.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه سخنان خود بیان داشت: بعد از عزیمت کاروان‌ها و گذر از مسیر‌های عبوری رزمندگان اسلام اعضای این کاروان‌ها در اردوگاه شهید حبیب‌اللهی حاضر شده و اسکان می‌یافتند.

مستعد اولین منطقه مورد بازدید را طلاییه اعلام کرد و گفت: ‌اعضای کاروان راهیان نور از اروند کنار و منطقه عملیاتی والفجر 8 بازدید کرده و توسط راویان در جریان رشادت رزمندگان قرار می‌گیرند.

وی عزیمت به خرمشهر و منطقه شلمچه و بازدید از منطقه عملیاتی کربلای 5، بازدید از هویزه و یادمان شهدای این منطقه به ویژه شهید علم‌الهدی را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده پنج روزه کاروان راهیان نور اعلام کرد.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: جوانان و نوجوانان علاقمند به دوران دفاع مقدس در این کاروان‌ها از دهلاویه محل شهادت دکتر چمران و منطقه چزابه بازدید کرده و بعد از حضور در فکه و منطقه عملیاتی والفجر یک و مقدماتی از طریق شوش و اندیمشک به زادگاه خود برمی‌گردند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول