اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اردبیل خبر داد

آغاز اعزام کاروان راهیان نور به شمالغرب نیمه دوم اردیبهشت

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب و غرب کشور از نیمه دوم اردیبهشت ماه تا پایان تابستان اجرایی می‌شود.

آغاز اعزام کاروان راهیان نور به شمالغرب نیمه دوم اردیبهشت

فرهنگ مستعد حصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ثبت نام علاقمندان و داوطلبان به عزیمت به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور آغاز شده و ما در تدارک اعزام این کاروان‌ها از نیمه دوم اردیبهشت ماه هستیم.

وی با بیان اینکه در قالب اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی 15 هزار و 500 دانش‌آموز در سال گذشته به مناطق جنوب عزیمت داشتند تصریح کرد: این دانش‌آموزان که اغلب از مقطع دوم متوسطه بودند برای گذراندن دوره عملی درس آمادگی دفاعی به همراه مربیان و معلمان خود به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

این مسئول اضافه کرد: در این اعزام از 308 دستگاه اتوبوس استفاده کردیم و این فعالیت در ایام تعطیلات تابستانی دانش‌آموزان نیز ادامه می‌یابد.

مستعد حصاری گفت: در مجموع اعزام دانش‌آموزی و عمومی ما در قالب 450 دستگاه اتوبوس انجام شد و هدف اصلی ما از این اعزام‌ها پاسداشت یاد و نام شهدا و انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس و ارزش‌های جنگ هشت ساله بود.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: جوانان ما در این اعزام‌ها علاوه بر انس با اهداف و آرمان‌های مقدس و غنی اسلامی و ایرانی به خودباوری لازم برای مقابله با تهدیدات دشمن می‌رسند و این را می‌توان در صلابت بسیجیان در عرصه‌های مختلف مشاهده کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: هرچند جوانان ما گاه در خیابان‌ها، معابر و سطح جامعه با پوشش‌های متفاوت ظاهر می‌شوند اما از چنان قلب لطیف و مهربانانه‌ای برخوردار هستند که در مناطق عملیاتی و مشهدالشهدای ایران به خاک افتاده و در تکریم شهدا و ایثارگران به ناله و تضرع می‌افتند.

مستعد حصاری بیان داشت: برقراری این حال و هوای خاص برای جوانان در حقیقت تمرین خودباوری و خودسازی واقعی است که امیدواریم در زندگی و انجام تعهدات بتوان به بسیاری از آرمان‌ها و اهداف پایبند بوده و از این حریم دفاع کرد.

*اعزام کاروان راهیان نور دریایی از اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام کاروان‌های راهیان نور دریایی نیز خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته یک اعزام در این زمینه داشتیم که بسیجیان روحانی و طلبه از مناطق دریایی بوشهر و گناوه بازدید کردند که امیدواریم سال‌های آینده این اعزام‌ها بیشتر و گسترده‌تر شود.

مستعد حصاری اضافه کرد: در این اعزام‌ها اقشار مختلف مردم با دلاوری‌ها و جانفشانی رزمندگان رشید دریایی کشورمان برای مقابله با هجمه‌های دشمن در این عرصه آشنا شده و با رزم جانانه و نفسگیر انس می‌گیرند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول