اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد راهیان نور کشور:

راهیان‌نور برای زنده کردن روح ایثار و گذشت است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد راهیان نور کشور در قزوین گفت: راهیان نور چیزی جز زنده کردن روحیه گذشت نیست.

راهیان‌نور برای زنده کردن روح ایثار و گذشت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جواد تاجیک در مراسم تقدیر از دست اندرکاران و خادمان شهدای برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویان استان قزوین که با عنوان برمودای خشکی برگزار شد، اظهار کرد: جانفشانی‌های صورت گرفته در جبهه‌ها، برای حفظ انقلاب، دین و بقای اسلام است و این دین جز با مجاهدت و شهادت، به دست این ملت نمی‌رسید.

تاجیک افزود: هدف حامیان انقلاب، حفظ آن است و هر عمل و ایثاری که انجام شده، برای حفظ انقلاب و در نتیجه حفظ اسلام است.

وی جهاد را وسیله ای برای آزمایش خواند و ادامه داد: در شرایطی که با پشت سر گذاشتن جنگ تحمیلی و شکست دشمنان در این جنگ، دشمنان جنگ نرم را در پیش گرفته و تمام سرمایه‌های خود را با هدف از پای درآوردن انقلاب به کار می‌برند، بزرگترین وسیله مبارزه با این جنگ، استفاده از معارف و ارزش‌های جنگ تحمیلی و نیز ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

دبیر ستاد راهیان نور کشور خاطر نشان کرد: هر شخصی که برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تلاش می‌کند، مجاهد بوده و در خط مقدم جبهه جنگ نرم قرار دارد.

تاجیک با یادآوری تأکید مقام معظم رهبری بر حفظ جریان راهیان نور و جلوگیری از آسیب دیدن آن خاطر نشان کرد: توجه و خدمت به شهدا و خانواده‌های آنان در کنار توجه به نگاه و ارزشی که آنان آفریدند، وظیفه همه دوستداران انقلاب است.

در ادامه این برنامه فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با تأکید بر اینکه علی‌رغم سختی‌هایی که جنگ تحمیلی با خود به همراه داشت جنگ نرم امروز نیز سختی‌های فراوانی دارد، اظهار کرد: باقی ماندن در گروه رهروان شهدا و پایداری در راه سرخ آنان وظیفه‌ای است که بر دوش افراد قرار گرفته و چه بسا اهمیت آن از ورود به این مسیر بیشتر باشد.

سردار آبنوش با بیان اینکه عده‌ای پس از پایان جنگ از این مسیر جدا شده و حتی در مقابل امام راحل (ره) ایستادند ادامه داد: علت این امر وجود ناخالصی در نیت آنان است و به همین دلیل هیچکس نمی‌تواند به صرف حضور در جبهه‌ها ادعا کند که برای همیشه در مسیر درست می‌ماند.

در پایان این مراسم که حمزه قربانی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین و حمزه برین، مسئول بسیج دانشجویی استان نیز در آن حضور داشتند، از راویان، خادمان، روحانیان و دست اندرکاران کاروان دانشجویی برمودای خشکی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول