اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بویین‌زهرا:

2500 نفر از بویین‌زهرا به راهیان نور اعزام شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان بویین‌زهرا از اعزام 2 هزار و 500 نفر از شهروندان بویین‌زهرایی به اردوی راهیان نور در ابتدای امسال خبر داد.

2500 نفر از بویین‌زهرا به راهیان نور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، داود بهرامی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور شهرستان بویین‌زهرا اظهار کرد: در ایام نوروز سال جدید 200 نفر از شهروندان بویین‌زهرایی در قالب کاروان‌های راهیان نور جهت بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: 500 نفر از دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه نیز در همین ایام به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه بویین‌زهرا با اشاره به حضور پرشور بسیجیان و آحاد مردم برای برگزاری این عملیات بزرگ فرهنگی کشور عنوان کرد: تمام این تلاش‌ها و دغدغه‌ها تنها برای این است که مردم و به ویژه جوانان با فرهنگ ایثار و ارزش‌های دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

بهرامی با اشاره به اینکه اداره‌‌ها و نهاد‌های مختلفی در شهرستان بویین‌زهرا در امر پشتیبانی و برنامه‌ریزی برای اعزام زائران به یادمان‌های دفاع مقدس با سپاه ناحیه بویین‌زهرا همکاری و تعامل داشته‌اند، بیان کرد: جا دارد که از همه تلاشگران و زحمتکشان این عرصه که با همکاری خودشان موجب کیفی و بهتر برگزار شدن اردوی راهیان نور شدند، قدردانی و سپاسگزاری کرد.

وی بیان خاطرات دوران جنگ تحمیلی و اشاعه فرهنگ ناب ایثارگری را بسیار مهم و جزو اولویت‌های حساس کشور در حوزه فرهنگی دانست و تصریح کرد: حضور رزمندگان دفاع مقدس همراه با زائران در مناطق علمیاتی دفاع مقدس می‌تواند تأثیر بسیار چشمگیر و فراوانی در الگوگیری زائران از شهدای دفاع مقدس داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بویین‌زهرا ادامه داد: باید همه تلاش کنیم که از تمام امکانات و توانمندی‌ها برای برپایی هر‌چه بهتر اردوهای راهیان نور در کشور استفاده شود.

بهرامی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی در جهان همواره مدیون رشادت‌ها و جانبازی‌های شهدا و ایثار گران است، بیان کرد: وظیفه کنونی همه مردم و به ویژه نسل جوان این است که با قدرت و جدیت در راه پاسداشت خون شهدا و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

وی با اشاره به لزوم گسترش و احیاء فرهنگ دینی و ارزشی در جامعه تصریح کرد: نهاد‌ها و مراکز فرهنگی موظف‌اند که با تولید آثار و محتواهای ارزشی و دینی در راستای تعمیق ارزش‌ها و اصول دینی تلاش کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بویین‌زهرا تلاش‌های صورت گرفته در عرصه فرهنگی در این شهرستان را بسیار چشمگیر و فراوان برشمرد و افزود: از اینکه دستگاه‌های مسئول توجه ویژه‌ای نسبت به مقوله جنگ نرم دارند، تشکر می‌کنیم.

بهرامی در خاتمه تأکید کرد: همه باید با توکل بر خداوند متعال و دوری از مسائل حاشیه‌ای برای تحقق شعار مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید که با نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام نهادند، تلاش کنیم.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول