اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

کردستان توان پذیرش 300 هزار زائر راهیان نور را ندارد

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان گفت: زیرساخت‌های کردستان توان پذیرش 300 هزار زائر راهیان‌نور ندارد و باید در بحث سهمیه راهیان‌نور استان تجدیدنظر شود.

کردستان توان پذیرش 300 هزار زائر راهیان نور را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، موسی مرادیانی دوشنبه‌شب در دومین جلسه اعضای ستاد پشتیبانی اردوهای راهیان‌نور کردستان در سالن دولت استانداری اظهار کرد: در حال حاضر زیرساخت‌های متناسب برای پذیرش این میزان زائر در سطح استان وجود ندارد و باید در این راستا چاره‌اندیشی شود.

وی خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم به تقویت و توسعه اردوهای راهیان‌نور امیدوار باشیم که در بحث زیرساخت‌های اسکان و یادمان‌ مشکلی نداشته باشیم.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان حضور زائران راهیان‌نور در استان را افتخاری بزرگ برای مردم و مسئولان این استان دانست و تصریح کرد: اما در بحث پذیرش و اسکان زائران باید به گونه‌ای عمل کرد که آمار زائران هر ساله روند صعودی داشته باشد.

به گفته مرادیانی، تقویت و ترغیب اقشار مختلف مردم به بازدید از مشهد شهدا و مناطق جنگی استان تنها زمانی امکان‌پذیر است که بتوانیم از آنها به بهترین شکل ممکن پذیرایی و زمینه بازدید آنان را از مناطق و یادمان‌ها بدون مشکل فراهم کنیم.

وی در ادامه از اردوهای راهیان‌نور بهترین فرصت و بستر مناسب برای ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت در جامعه و به ویژه در میان نسل جوان است.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان کمک مادی و معنوی همه مدیران و مسئولان استان در تحقق این اردوها را یک وظیفه خواند و تصریح کرد: مظلومیت شهدای کردستان و وفاداری ملت کرد به آرمان‌های نظام و رهبری عظیم‌الشان باید به بهترین شیوه ممکن در فرصت معنوی ایجاد شده در اردوهای راهیان‌نور بازگو شود.

به گفته مرادیانی، آشنایی بیشتر اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با فداکاری رزمندگان دفاع مقدس و فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی و یادآوری ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی راهیان‌نور را حلقه اتصال نسل امروز با رشادت‌ها‌ی رزمندگان دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: برگزاری این اردوها جوانان کشور را در مقابل هجمه‌های فرهنگی و نرم دشمن بیمه می‌کند.

وی در پایان بر تعامل هرچه بیشتر کمیته‌های پشتیبانی راهیان نور تاکید کرد و گفت: شناسایی مشکلات و نیازمندی‌های استان در زمینه پذیرش و اسکان زائران و همچنین ایجاد زیرساخت‌های مناسب در اولویت این کمیته‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول