اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در منازل حادثه‏دیدگان

جانشین بسیج از مصدومان راهیان‌نور شاهرود عیادت کرد

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین از مصدومان حادثه راهیان‌نور دانش‏آموزی شاهرود عیادت کرد.

جانشین بسیج از مصدومان راهیان‌نور شاهرود عیادت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، صبح امروز سردار علی فضلی با حضور در شاهرود و عیادت از آسیب‏دیدگان حادثه اتوبوس راهیان‌نور، از آنان و خانواده‏هایشان دل‌جویی کرد.

در این دیدار که با همراهی فرمانده سپاه ناحیه شاهرود انجام شد، جانشین سازمان بسیج مستضعفین با حضور در منازل خانواده‏های حادثه‏دیدگان ضمن ابلاغ سلام فرمانده سازمان بسیج مستضعفین، از مصدومان و خانواده‏های آنان دل‌جویی کرد.

وی در این دیدارها با پی‌گیری وضع مصدومان، ضمن تشکر از فرماندهی سپاه استان و سپاه ناحیه شاهرود، از تلاش تیم‏های پزشکی و هم‌چنین سازمان بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان، اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان و اداره آموزش و پرورش شاهرود تقدیر و بر رفع مشکلات این عزیزان تأکید کرد.

به گزارش فارس، در حادثه راهیان‌نور بسیج دانش‏آموزی که در بهمن‌ماه 90 در جاده گرمسار به سمنان رخ داد، متأسفانه یک معلم و یک دانش‏آموز شاهرودی فوت کرده و پنج نفر مصدوم شدند که وضع جسمانی مصدومان رو به بهبود است.

سردار فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین هدف از این دیدارها را تفقد از مصدومان و جویا شدن احوال آنان و تلاش برای انجام سریع‌تر کارهایشان عنوان و برای مصدومان آرزوی سلامتی کرد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول