اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 3 مقام نخست

شاعران نیشابوری در جشنواره کشوری شعر راهیان‌نور درخشیدند

خبرگزاری فارس: شاعران نیشابوری در جشنواره کشوری شعر راهیان‌نور مقام‌های نخست جشنواره را از آن خود کردند.

شاعران نیشابوری در جشنواره کشوری شعر راهیان‌نور درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد نیشابور، رمضان‌علی بیات مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، سخنان ارزشمندی مبنی بر اهمیت راهیان‌نور دارند که این نشان‌دهنده تأثیرگذاری این رویداد بزرگ فرهنگی است و جشنواره ره‌آورد سرزمین نور یکی از مردمی‌ترین جشنواره‌هاست که مخاطبان خاص خودش را دارد.

مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: در جشنواره کشوری شعر راهیان‌نور که در اهواز برگزار شد حدود 8 هزار و 555 نفر از هنرمندان برجسته کشور در بخش‌های مختلف آثار خود را به دبیرخانه در 9 موضوع ارسال کردند که نزدیک به 160 اثر برگزیده شده است.

وی گفت: این جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری برای حضور همه اقشار مردم، هنرمندان، ادیبان و جوانانی که به نحوی دل در گرو هشت سال دفاع مقدس دارند، است و یکی از مردمی‌ترین جشنواره‌هاست.

بیات خاطرنشان کرد: از این میان، شاعران جوان نیشابوری مقام‌های نخست هر سه بخش جشنواره را از آن خود کردند و در این جشنواره که در 9 رشته و 3 گروه سنی جوان، نوجوان و بزرگ‌سال برگزار شد با نظر استادان، زهرا شرفی مقام اول بخش شعر نوجوان، معصومه‌سادات شاکری مقام اول بخش شعر جوان و عفت خادمی مقام اول بخش شعر بزرگ‌سال را به دست آوردند که در اختتامیه به این عزیزان تندیس و لوح تقدیر اهداء شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که یکی از بسترهای آن راهیان‌نور است به آرمان‌های مولایمان جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول