اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین انجام شد

خبرگزاری فارس رسانه برتر در اطلاع‌رسانی راهیان نور

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس استان قزوین به عنوان رسانه برتر در امر اطلاع‌رسانی راهیان نور از سوی سازمان بسیج دانشجویی این استان مورد تجلیل قرار گرفت.

خبرگزاری فارس رسانه برتر در اطلاع‌رسانی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری و خادمان شهدای اردوهای راهیان نور دانشجویان استان قزوین با عنوان برمودای خشکی در ایام نوروز در سالن شهید حسن‌پور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، حمزه قربانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، جواد تاجیک دبیر ستاد راهیان نور و حمزه برین مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار شد، از دست‌ اندرکاران اردوهای راهیان نور بسیج دانشجویی تجلیل شد.

راویان راهیان نور، خادمان شهدا، بسیجیان و پاسداران شرکت کننده در این مانور عظیم فرهنگی از جمله افرادی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم از خبرگزاری فارس استان قزوین به عنوان رسانه برتر در ترویج امر راهیان نور تجلیل شد.

گفتنی است خبرگزاری فارس استان قزوین با انتشار ده‌ها خبر و گزارش خبری از راهیان نور در ایام برگزاری این رخداد بزرگ فرهنگی در استان قزوین و اعزام دو خبرنگار به این مناطق، به اذعان مسئولان استان توانست اطلاع‌رسانی جامع و دقیقی را از این اردوها ارائه دهد.

انتهای پیام/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول