اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اول تیرماه

کاروان‌های راهیان‌نور استان مرکزی به شمال غرب اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به منطقه غرب کشور از اول تیر ماه خبر داد.

کاروان‌های راهیان‌نور استان مرکزی به شمال غرب اعزام می‌شوند

علی‌ جلالی‌فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این کاروان‌ها با هدف گسترش فرهنگ معارف دینی و ارزش‌های انقلاب راهی منطقه غرب کشور می‌شوند.

وی تبلیغ و معرفی الگوها و نمادهای ارزشی شاخص، آشنایی با حماسه و مقاومت مردم و مسئولان در شمال غرب کشور، افزایش همکاری و همدلی دستگاه‌ها و نهادهای لشکری و کشوری و مردمی و تحکیم وحدت شیعه و سنی با تاکید بر مشترکات دینی و ملی مردم و پرداختن به مسائل تفرقه‌افکن را از سیاست‌های در نظر گرفته شده برای اعزام این کاروان‌ها عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به شعار این کاروان‌ها گفت: شعار حرکت کاروان راهیان‌نور شمال غرب کشور، شهیدان پیشگامان بیداری اسلامی و جوانان ایرانی میهمانان لاله‌های کردستان است.

جلالی‌فراهانی پیرامون مسیر عبوری این کاروان‌ها افزود: در این بازدید کاروان‌های اعزامی از استان‌های کردستان، سنندج، آذربایجان غربی و باشگاه افسران سابق، منطقه والفجر 10، مریوان، زریوار، منطقه عملیاتی والفجر 4 و 9، مناطق عملیاتی بانه، بیت‌المقدس دو، نصر چهار، منطقه سردشت، بوالفتح، دوپازا، یادبود شهید مهدی زین‌الدین، دارساوین و یادبود شهید ناصر کاظمی، منطقه پاوه، شهرهای کامیاران دیوان دره و سقز، نقده و... بازدید می‌کنند.

وی بیان داشت: مسئولیت اعزام این کاروان‌ها بر عهده سپاه روح‌الله استان مرکزی است که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این راستا مسئولیت‌‌ها و وظایف مهمی بر عهده دارد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول