اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

صرف 4 میلیارد تومان هزینه سفر راهیان‌نور دانش‌آموزان اصفهانی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: در سال گذشته 4 میلیارد تومان برای سفر به راهیان‌نور دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه استان اصفهان هزینه شده است.

صرف 4 میلیارد تومان هزینه سفر راهیان‌نور دانش‌آموزان اصفهانی

عباس وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه پس از اتمام دوره اعزام دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه تا پایان فروردین‌ماه به مناطق عملیاتی جنوب متوقف می‌شود، اظهار داشت: دانش‌آموزان می‌توانند به طور داوطلبانه در فصل تابستان از مناطق عملیاتی غرب کشور نیز بازدید کنند.

وی با بیان اینکه سفر راهیان‌نور به مناطق جنوب کشور برای دانش‌آموزان متوسطه به صورت رایگان صورت گرفت، افزود: سرانه هزینه سالیانه اعزام هر دانش‌آموز راهیان‌نور به طور متوسط نزدیک به 70 هزار تومان برای هر نفر برآورد شده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان تصریح کرد: این مقدار هزینه بابت چهار شب اقامت، تغذیه و پذیرایی، حمل و نقل، هزینه عوامل اجرایی، فضاسازی تبلیغی و فرهنگی در فضای مناطق عملیاتی و برای راویان و روحانیون هزینه شده است.

وی با اشاره به تأمین هزینه سالیانه سفر به راهیان‌نور گفت: هزینه سفر به راهیان‌نور از طریق محل اعتبارات سپاه  و سازمان آموزش و پرورش تأمین می‌شود.

وزیری اضافه کرد: هزینه سال به سال راهیان‌نور بسته به تعداد دانش‌آموزان و آماده‌سازی و ساخت اردوها و امکانات اسکان متفاوت است که در سال گذشته مقداری از اعتبارات برای این امور هزینه شد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان بیان داشت: سال گذشته با توجه به اعزام نزدیک به 40 هزار دانش‌آموز دختر و پسر ، 4 میلیارد تومان برای سفر به راهیان‌نور دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه هزینه شده است.

وی هم‌چنین از بازدید 60 هزار نفری دانش‌آموزان در سال جاری از مناطق جنوب کشور خبر داد و گفت: این اعزام از15 مهرماه سال جاری در اصفهان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول