اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی بوشهر خبر داد

راه‌اندازی اردوهای راهیان‌نور در غرب کشور

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر از راه‌اندازی اردوهای راهیان‌نور در غرب کشور خبر داد.

راه‌اندازی اردوهای راهیان‌نور در غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان رضا آبشیرینی صبح امروز در نشست هماهنگی اردوهای راهیان‌نور در برازجان اظهار داشت: در سال‌های اخیر تمایل دانشجویان و جوانان برای حضور در اردوهای راهیان‌نور به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته شده و این نشان از علاقه ایشان برای آشنایی با دفاع مقدس و اهداف و آرمان‌های شهدای گرانقدر دارد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر خاطر نشان کرد: شهدای گرانقدر با از خودگذشتگی، میهن اسلامی را از چنگال مستکبرین جهان و دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نجات دادند و ما امروز با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان جوانان می‌توانیم نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر تمام تهدیدات و آسیب‌ها مقاوم و بیمه کنیم.

آبشیرینی اظهار داشت: هر سال با توجه به امکانات، سهمیه محدودی برای دانشگاه‌ها به منظور شرکت در اردوهای راهیان‌نور در نظر گرفته می‌شود که آمار ثبت‌نام کنندگان برای شرکت در این اردوها چندین برابر سهمیه‌ای است که به دانشگاه‌ها اختصاص یافته است.

وی از راه‌اندازی اردوهای راهیان‌نور در غرب کشور خبر داد و اضافه کرد: راه‌اندازی اردوهای راهیان‌نور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در کشور از مسائل مهمی است که شاهد آن هستیم و این امر زمینه‌ساز آشنایی هر چه بیشتر جوانان ایران اسلامی با اهداف و آرمان‌های شهداست.

در این نشست حجت‌الاسلام اسماعیل نصرالله‌پور از اساتید حوزه و دانشگاه به بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس پرداخت و فرزند شهید محمدی با قرائت دلنوشته‌ای خطاب به پدر شهید خود حضار را متأثر ساخت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول