اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا تأکید کرد

به‌کارگیری عناصر تربیتی متخصص در مدارس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا بر لزوم به‌کارگیری عناصر دینی و تربیتی متخصص در مدارس این شهرستان تأکید کرد.

به‌کارگیری عناصر تربیتی متخصص در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی پیش از ظهر امروز در همایش مهدویت‌شناسی که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد با اشاره به لزوم تشکیل و راه‌اندازی محافل مهدویت‌شناسی برای جوانان و نوجوانان در جامعه اظهار کرد: جوانان و نوجوانان امروز به‌شدت تشنه فراگیری و کسب علوم و معارف دینی هستند و این وظیفه مبلغان و متولیان دینی است که در این راستا با عنایت به امر مهم برنامه‌سازی فرهنگی برای اقشار مختلف جامعه تلاش کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا حضور روحانیون و افراد برجسته دینی و مذهبی در روستاها و مناطق دور‌افتاده برای نشر اصول و ارزش‌های دینی را بسیار مهم و در اولویت برنامه‌های نهاد‌های فرهنگی دینی کشور دانست و تصریح کرد: تک‌تک متولیان و مسئولان فرهنگی موظف‌اند که از حد‌اکثر توان و نیروی بالقوه خویش برای اشاعه فرهنگی و سیره ناب قرآنی در بین جوانان استفاده کنند.

وی با بیان احادیثی پیرامون ضرورت نشر ارزش‌های اسلامی در جامعه بیان کرد: بنا بر سفارش و دستور ائمه اطهار (ع) مسلمانان وظیفه دارند که از هیچ کوششی برای پیاده‌سازی فرهنگ اسلامی فروگذاری نکرده و همواره دغدغه امور دینی و فرهنگی را در وجود خود حفظ کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا فعالیت‌ها و طرح‌های اجرا شده در کشور در سال‌های اخیر در زمینه تولید و نشر محتواهای دینی و فرهنگی را ارزشمند و قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: از تمام دست‌اندرکاران حوزه نشر کتاب و محصولات دینی و فرهنگی باید خواست که با جدیت و تلاش بیشتری در این زمینه گام برداشته و اقتدار و عزت فرهنگی کشور را تضمین کنند.

عباسی لزوم به کارگیری عناصر متخصص دینی و مربیان فرهنگی و تربیتی مناسب و جوان در مدارس و مجتمع‌های آموزشی در سطح کشور را در شرایط کنونی بسیار حساس و مهم برشمرد و اضافه کرد: ترویج مناسب اصول و موازین دینی در بین دانش‌آموزان می‌تواند تأثیر بسیار ویژه و مهمی را در الگوپذیری آنان از آموزه‌های اسلامی داشته و سبب تقویت بنیان‌های اخلاقی و ارزشی در نوجوانان شود.

وی با اشاره به تلاش مداوم و شبانه‌روزی رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای استکبار و حکومت‌های غربی برای فریب و ایجاد شبهه در میان جوانان ایرانی بیان کرد: جوانان باید با تعمیق ارتباط و پیوند خود با خداوند متعال در برابر اشاعه فرهنگ‌های ضد ارزشی و دینی دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن ایستادگی کرده و سبب شکست توطئه‌های دشمنان در عرصه شبیخون فرهنگی شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول