اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

خیرین در احداث و تجهیز مدارس حوزوی مشارکت کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خواستار مشارکت جدی خیرین در احداث و تجهیز مدارس حوزوی و پیش‌حوزوی شد.

خیرین در احداث و تجهیز مدارس حوزوی مشارکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی اظهار داشت: تاکنون شش مدرسه پیش‌حوزوی دراین استان ایجاد شده که توسعه این مدارس با توجه به اهمیتی که دارند نیازمند مشارکت خیرین است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ساخت شش مدرسه حوزوی در استان در دست اجراست که از این تعداد 2 مدرسه در ساوه و خمین و چهار مدرسه در اراک است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر اجر معنوی ساخت مدارس تاکید کرد و گفت: ساخت مدرسه از اجر معنوی بالایی برخوردار است که این توفیق نصیب همه افراد متمکن و پول‌دار نمی‌شود.

دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز باید با همت‌های بلند، اراده آهنین و تلاش شبانه‌روزی در امر مدرسه‌سازی مشارکت جدی کنند افزود: آنچه در ساخت و سازها باید مورد توجه قرار گیرد، ساخت بناها با مصالح با کیفیت است که موجب افزایش عمر بناها می‌شود.

وی تصریح کرد: ساخت و ساز و بناهای مختلف از سرمایه‌های ملی هستند که نباید عمر آنها تنها به 30 سال ختم شود، بناهایی در کشور وجود دارد که متعلق به 400 یا 500 سال پیش هستند و امروز کشور به این بناها افتخار می‌کند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه ساخت بناها باید بر اساس استانداردهای ویژه و به‌گونه‌ای طراحی شوند که آیندگان از آنها لذت ببرند گفت: افزایش عمر بناها با استفاده از مصالح مرغوب و ساخت بر اساس استانداردهای روز است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در این مراسم از خیرین مدرسه‌ساز استان با اهداء لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول